Δευτέρα

"Σημάδευαν με πιστόλι το παιδί μου"


«Ευγνωμονώ τον Θεό που είναι καλά το παιδί μου». Με φωνή γεμάτη συγκίνηση, ο πρώην δήμαρχος και επιφανής δικηγόρος των Ιωαννίνων Νίκος Γκόντας περιγράφει στην «Espresso» λεπτό προς λεπτό τις εφιαλτικές ώρες που έζησε η κόρη του στα χέρια των αδίστακτων απαγωγέων, αλλά και τον τρόμο και την αγωνία του ίδιου για την έκβαση της υπόθεσης.

Εύχομαι κανένας γονιός στον κόσμο να μη ζήσει ποτέ τις εφιαλτικές στιγμές που έζησα εγώ, συνεχίζει ο κ. Γκόντας. «Να ξέρεις ότι σημαδεύουν το παιδί σου με ένα πιστόλι στον κρόταφο και να βρεις τη δύναμη να συζητήσεις με τους κακοποιούς». Στη συνέχεια, ο πατέρας της 22χρονης Σοφίας αποκαλύπτει ότι κατά τη διάρκεια του Γολγοθά που ανέβαιναν τόσο η κόρη του όσο και ο ίδιος είχε εμπιστοσύνη στη δύναμη του Θεού:

«Παρά τον αρχικό τρόμο, βρήκα την απαιτούμενη ψυχραιμία και μιλούσα με τους απαγωγείς γιατί με βοήθησε ο Θεός. Ο Υψιστος μου έδωσε τη δύναμη να διαπραγματευτώ τη σωτηρία της Σοφίας μου με τους αδίστακτους απαγωγείς. Η πίστη μου στον Θεό μού έδωσε δύναμη να κρατηθώ και να μη λυγίσω. Εγώ έκανα τις διαπραγματεύσεις με τους κακοποιούς υπό την καθοδήγηση της αστυνομίας και οφείλω να πω ότι η βοήθεια και η συμπαράσταση της αστυνομίας ήταν κάτι παραπάνω από ανθρώπινη». Οπως αποκαλύπτει ο πρώην δήμαρχος, τους απαγωγείς δεν τους γνώριζε ούτε εξ όψεως, αν και δεν αποκλείει να έχουν μεταβεί στο σπίτι του αφού στο παρελθόν είχε παραγγείλει φαγητό από το εστιατόριο στο οποίο εργάζονταν οι δύο από αυτούς.

«Η κόρη μου στάθηκε παλικάρι, παρά το γεγονός ότι της άσκησαν σφοδρή ψυχολογική βία. Της έλεγαν πως αν δεν δώσω τα λεφτά θα βρουν και θα σκοτώσουν την αδελφή της την Κωνσταντίνα, όμως η Σοφία μου δεν λύγισε. Οταν έφευγαν οι κακοποιοί από το δωμάτιο όπου την είχαν κλεισμένη, η Σοφία προσευχόταν στον Θεό» λέει ο κ. Γκόνντας και προσθέτει ότι «από τον φόβο της για τη ζωή της αδερφής της λίγο έλειψε να πάθει το Σύνδρομο της Στοκχόλμης, κατά το οποίο ο απαχθέντας αναπτύσσει και παρουσιάζει έντονα συναισθήματα πιστής και υπακοής απέναντι στον απαγωγέα του».

Η κορύφωση του θρίλερ για τον πρώην δήμαρχο και την κόρη του παίχτηκε τα ξημερώματα του Σαββάτου όταν οι κακοποιοί καθοδηγούσαν τον κ. Γκόντα μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας στο σημείο όπου θα άφηνε το σακβουαγιάζ με τα 43.000 ευρώ. «Αφού έκανα κάποιους κύκλους, άφησα τα λεφτά σε ένα σημείο που μου υπέδειξαν μέσα στην πόλη. Τη Σοφία δεν μου την έφεραν εκείνη τη στιγμή. Μετά από μιάμιση ώρα, γύρω στις 4.00 τα ξημερώματα, με ξαναπήραν τηλέφωνο και μου είπαν ότι έχουν αφήσει τη Σοφία στην παραλίμνια περιοχή, σε ένα σημείο, δηλαδή, κοντά στη λίμνη».

Οι ώρες που πέρασαν μέχρι η Σοφία να πέσει στην αγκαλιά του φάνηκαν για τον κ. Γκόντα αιώνες: «Το παιδί ήταν ταλαιπωρημένο, αν και δεν τη χτύπησαν, όπως μου είπε, και έκλαιγε συνέχεια ρωτώντας με για την αδερφή της: “Μπαμπούλη μου, πες μου ότι είναι καλά η Κωνσταντίνα μας”, μου φώναζε. Τόσο πολύ την είχαν φοβίσει οι κακοποιοί» λέει στην «Espresso» συναισθηματικά φορτισμένος ο κ. Γκόντας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: