Σάββατο

Κονίτσης: "Δεν με φοβίζει η πολεμική από τα αλαλάζοντα κύμβαλα"


«Μόνο ο θάνατος θα μου κλείσει το στόμα. Τελεία και παύλα» ήταν η άμεση απάντησή του Σεβ. Μητροπολίτη Κονίτσης κ. Ανδρέα, προς την Ιερά Σύνοδο και τον Γ.Γ. Θρησκευμάτων κ. Καλαντζή.
Ο μαχητικός Ιεράρχης κ. Ανδρέας, σε άλλο σημείο τονίζει ότι «τα διάφορα «αλαλάζοντα κύμβαλα» που βρήκαν ευκαιρία να προβούν σε δηλώσεις εναντίον μου για να βγουν από την αφάνειά τους, ότι...αυτή η πολεμική δεν με φοβίζει καθόλου».
Η απάντηση του Μητροπολίτη Κονίτσης έχει ως εξής:
«Εξ αφορμής του θορύβου που προκλήθηκε, ως μη ώφελε, από το περιεχόμενο της προσφωνήσεώς μου στην Βούρμπιανη του Γράμμου κατά το μνημόσυνο των ηρώων του αντισυμμοριακού αγώνος, την Κυριακή 28 Αυγούστου, έχω να παρατηρήσω τα εξής :
1) Το Γραφείο Τύπου της Ιεράς Συνόδου εξέδωσε ανακοίνωση, σύμφωνα με την οποία αποτελούν προσωπικές μου απόψεις τα όσα είπα στον Γράμμο «και όχι απόψεις που έχει υιοθετήσει η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος».
Δεν γνωρίζω ποιές εν προκειμένω είναι οι απόψεις της Συνόδου.
2) Ο Γενικός Γραμματέας Θρησκευμάτων Γ. Καλαντζής σε δηλώσεις του λέει ότι «ορισμένοι (υπονοώντας εμένα) επιλέγουν να κηρύξουν το λόγο του μίσους και της σύγκρουσης», «την ίδια στιγμή που η Επιτροπή Διαλόγου με την Εκκλησία προσφέρει λύσεις σε χρόνια προβλήματα». Και επιλέγει : «Θα ήταν χρήσιμο να αντιληφθούν (οι «ορισμένοι», δηλαδή εγώ) ότι πριονίζουν το κλαδί που κάθονται».
Δηλώνω ευθέως και άνευ περιστροφών, ότι ούτε τον κ. Καλαντζή γνωρίζω, ούτε αν κάθομαι σε κάποιο ... κλαδί!
Γνωρίζω, όμως, την αγωνία του λαού του Θεού και τα πολυποίκιλα και εξόχως πιεστικά προβλήματά του, καθώς και το επισκοπικό μου χρέος στην ακριτική και αιματοβαμμένη Μητρόπολή μου.
Γι’ αυτό, ας γνωρίζουν και στην Ιερά Σύνοδο και στο Υπουργείο Παιδείας, όπως και τα διάφορα «αλαλάζοντα κύμβαλα» που βρήκαν ευκαιρία να προβούν σε δηλώσεις εναντίον μου για να βγουν από την αφάνειά τους, ότι...αυτή η πολεμική δεν με φοβίζει καθόλου.
Διότι ως διάδοχος του μεγάλου και ηρωικού Ιεράρχου ΣΕΒΑΣΤΙΑΝΟΥ, βάζω όχι τον θρόνο πάνω από τις αρχές μου, αλλά τις αρχές μου πάνω από χίλιους θρόνους.
Κι’ όπως ετόνισα στην λιτανεία του Αγίου Κοσμά (23 Αυγούστου), μόνον ο θάνατος θα μου κλείση το στόμα. Τελεία και παύλα…

Δεν υπάρχουν σχόλια: