Κυριακή

Με τον Μητσοτάκη θα πούμε, αν δεν το λέμε ήδη: "εκεί που είπαμε Δόξα τω Θεώ, λέμε βόηθα Παναγιά μου".



Αρη -μου γραφει ο φιλος μου ο Ηλιας απο την Αγια!!!
Δυστυχώς με τον Μητσοτάκη θα πούμε, αν δεν το λέμε ήδη: "εκεί που είπαμε Δόξα τω Θεώ, λέμε βόηθα Παναγιά μου".
Νεφέλη, το έλεγε ο γεροΜητσοτάκης για τον ΓΑΠ, "το παιδί δεν κάνει" αλλά, το ζωντανό παράδειγμα το είχε σπίτι του.
Διάβαζω τώρα για εισαγγελείς οι οποίοι θα ερευνήσουν για το αν υπάρχουν "ρατσιστικά κίνητρα" στην αποπομπή των ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ.
Ώπα λίγο.
"μετανάστες"?
Τι πάει να πει μετανάστες?
Για πρόσφυγες πολέμου είχαν ξεκινήσει να μιλούν, τώρα έγιναν ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ?
.
Μπορεί η Ελλάδα να προσφέρει δουλειές κι αξιοπρεπή μεροκάματα σε αυτούς όταν δεν μπορεί να το κάνει στους ίδιους τους πολίτες της?
Σε τελική ανάλυση ποιός την υποχρεώνει κι αν ναι, πόσα είναι τα "αργύρια" διότι πολλοί είναι αυτοί οι οποίοι δείχνει να σιτίζονται του Πρυτανείου.
Γιατί γεμίζουν την πολύπαθη Μακεδονία με Μουσουλμάνους μετανάστες? Τα παραλια της Αγιας ?Μηπως το ζητούμενο δεν είναι τα εργατικά χέρια στην συγκομιδή του ροδάκινου αλλά μια μελλοντική "ανταρσία"?
Θα ξαναψήφιζα Μητσοτάκη για να μην εκλεγεί ο ΣΥΡΙΖΑ αλλά δεν είμαι χάνος να τσιμπάω στα μπαγιάτικα δολώματα μια ανυπόληπτης ΝουΔου.
Ήδη έχω αρχίσει με ερωτήσεις να δυσκολεύω τους τοπικούς Βολευτές(εκ του βολεύομαι 7000€ μηνιαίως) με ερωτήσεις και θα το κλιμακώσω όσο μπορώ.
Το αυτό επιθυμώ και δι υμάς!


Δεν υπάρχουν σχόλια: