Κυριακή

Σκάνδαλο στη show biz : Πασίγνωστοι Αθηναίοι εμπλέκονται σε υπόθεση κοκαΐνης !!!

ΠΟΙΟΙ ΕΜΠΛΕΚΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΚΥΚΛΩΜΑ ΤΗΣ ΚΟΚΑΪΝΗΣ ΤΟΥ ΚΟΛΩΝΑΚΙΟΥ !!!


ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΩΝ ΑΝΑΚΡΙΣΕΩΝ



Μπαράζ ανακρίσεων για τους επώνυμους πελάτες του Li Li Shu, ενός sushi bar του Κολωνακίου, όπου ένας εκ των ιδιοκτητών διακινούσε στην αθηναϊκή ελίτ κοκαΐνη.

Από τα δικαστήρια της Ευελπίδων έχουν περάσει ηθοποιοί, σεναριογράφοι, σύζυγοι μεγαλοεπιχειρηματίων ώστε να απολογηθούν σχετικά με τις κωδικοποιημένες συζητήσεις που είχαν με τον 52χρονο καταζητούμενο Σταύρο Περουκίδη.

Μερικοί εξ αυτών παραδέχονται ότι είναι περιστασιακοί χρήστες ουσιών ενώ άλλοι είναι κατηγορηματικοί και δηλώνουν ότι ήταν απλώς πελάτες του μαγαζιού. Όσον αφορά τις κωδικοποιημένες επαφές που οι αστυνομικοί χαρακτηρίζουν «ναρκωσυνομιλίες»ισχυρίζονται ότι πρόκειται απλώς για κρατήσεις τραπεζιών ή παραγγελίες για κέτερινγκ.
Την ίδια ώρα οι πληροφορίες αναφέρουν ότι η Δίωξη Ναρκωτικών βρίσκεται κοντά στο να εντοπίσει τον 52χρονο ιδιοκτήτη του γνωστού εστιατορίου, ο οποίος φέρεται να γνωρίζει πάρα πολλά σχετικά με πρόσωπα και καταστάσεις στον χώρο της show biz. Μάλιστα, η Δίωξη Ναρκωτικών προσπαθεί να βρει την «άκρη» προκειμένου να στείλει στη δικαιοσύνη εκτός από άλλα περιφερειακά πρόσωπα που πιθανότατα εμπλέκονται στο κύκλωμα και τους δεκάδες επώνυμους πελάτες που τηλεφωνούσαν στον Περουκίδη και ψώνιζαν κοκαΐνη για χρήση όχι μόνο δική τους αλλά και άλλων επώνυμων φίλων τους.

Στις 9 Φεβρουαρίου οι άνδρες της Ασφάλειας έφτασαν στο σπίτι του 52χρονου ώστε να τον συλλάβουν όμως εκείνος έλειπε. Η γυναίκα του που βρισκόταν στην οικία, στονΛυκαβηττό δήλωσε πως δεν γνωρίζει τίποτα για τις «δουλειές» του συζύγου της.
Ακολουθούν οι καταθέσεις- «φωτιά»:

Ο σεναριογράφος «καρφώνει» πασίγνωστη ηθοποιό
Σύμφωνα με το «Πρώτο θέμα» από τους πρώτους που κλήθηκαν για κατάθεση, ήτανγνωστός σεναριογράφος με έργα που γνώρισαν μεγάλη επιτυχία στην τηλεόραση ο οποίος τα έριξε όλα σε πανέμορφη και σέξι ηθοποιό!

Ειδικότερα, ανέφερε ότι «Στην ηλικία των 22 ετών είχα χάσει τον πατέρα μου και μετά τη μητέρα μου και είχα κάνει κάποια χρήση ναρκωτικών. Έκτοτε δεν είχα καμία σχέση με ναρκωτικά. Ένα βράδυ, τέλη Σεπτεμβρίου, αφού είχαμε διασκεδάσει με την κυρία (σ.σ αναφέρει το όνομα της πασίγνωστης ηθοποιού) σ΄ενα κλαμπ στην παραλιακή, εγώ κατέβηκα από το αυτοκίνητο να πάρω τσιγάρα και είδα την ηθοποιό να μιλάει στο τηλέφωνο. Μου είπε ότι έπρεπε να περάσουμε από το Κολωνάκι και πήγαμε κάπου στον περιφερειακό του Λυκαβηττού όπου συνάντησε τον Σταύρο Περουκίδη τον οποίο μέχρι τότε δεν γνώριζα.

Με τον Σταύρο συναντήθηκα μόνο τότε. Άλλη φορά δεν είχαμε βρεθεί. Την επόμενη μέρα τη ρώτησα τι συνέβαινε και μου είπε για τον Περουκίδη οτι πουλάει κοκαίνη. Τον είχα πάρει κάποιες φορές τηλέφωνο, χωρίς τη μεσολάβηση της ηθοποιού, σε κάποια περίοδο που ήμουν σε δύσκολη ψυχολογική κατάσταση αλλά δεν είχα πάρει απάντηση. Με έπαιρνε κατόπιν τηλέφωνο, νομίζω τον Νοέμβριο και μου έστελνε μηνύματα που μου φάνηκαν απειλητικά. Έκτοτε έσβησα το τηλέφωνο του από το κινητό μου, έβαλα φραγή και δεν είχα καμία επαφή».

Η κατάθεση της γυναίκας ενός μεγάλου επιχειρηματία

Προηγουμένως, στον ανακριτή είχε οδηγηθεί η σύζυγος μεγαλοεπιχειρηματία που πρόσφατα απασχόλησε την επικαιρότητα. Η εν λόγω φαίνεται να είχε συχνές συνομιλίες με τον Περουκίδη μιλώντας συνθηματικά. Όπως για παράδειγμα η συνομιλία που έχει καταγράψει ο κοριός:«Έλα μια βόλτα αν έχεις καλύτερα χόρτα».

Στην κατάθεση της, ανέφερε ότι «Δεν έχω καμία σχέση με ναρκωτικά. Τον κ. Περουκίδητον γνώρισα μέσω της κυρίας (σ.σ αναφέρεται το όνομα γνωστής ηθοποιού) η οποία ήταν συνεργάτης του στο κατάστημα που διατηρούσε στο Κολωνάκι με την επωνυμία Li Li Shu. Τον κ. Περουκίδη τον έπαιρνα τηλέφωνο για να κλείσω κάποιο τραπέζι για μένα ή συνεργάτες και φίλους μου στο εστιατόριο του καθώς και όταν έκανα συγκεντρώσεις στο σπίτι για να αναλάβει το μενού και την παροχή υπηρεσιών κέτερινγκ. Κάποιες φορές έπαιρνα και την (σ.σ αναφέρεται στην ηθοποιό). Εγώ δεν κάνω χρήση ναρκωτικών ουσιών. Ακολουθώ υγιεινό τρόπο ζωής και αθλούμαι πέντε φορές την εβδομάδα».

Στην ερώτηση της ανακρίτριας για τις τηλεφωνικές συνδιαλέξεις και τα sms όπου χρησιμοποιείται διάλεκτος διακίνησης ναρκωτικών η σύζυγος του μεγαλοεπιχειρηματία απάντησε πως «οι συνομιλίες μου με τον κ. Περουκίδη αφορούσαν στο εστιατόριο του και την παροχή μόνο υπηρεσιών κέτερινγκ σε ότι έχει να κάνει με την εστίαση. Τίποτε άλλο δεν έχω να προσθέσω».

Η θέση της συζύγου γνωστού ανθρώπου των media

Πριν περίπου ένα μήνα για κατάθεση κλήθηκε η σύζυγος γνωστού ανθρώπου από τα media. Στην αρχική κατάθεση της αναφέρει «Είμαι ιδιοκτήτρια ενός ραδιοφωνικού σταθμού. Τον κ. Περουκίδη τον γνώρισα κοινωνικά πριν αρχίσει τη συνεργασία με τον γιο της κυρίας (σ.σ αναφέρεται στο όνομα της γνωστής ηθοποιού), στο κατάστημα Li Li Shu. Όταν ξεκίνησε τη συνεργασία μιλούσαμε πιο τακτικά. Κάποια στιγμή σταμάτησε η επιχειρηματική συνεργασία του γιου της ηθοποιού με τον κ. Περουκίδη στο συγκεκριμένο κατάστημα για οικονομικούς λόγους. Εγω δεν κάνω χρήση ναρκωτικών ουσιών. Οι συνομιλίες που μου αναφέρετε δεν αφορούν ναρκωτικά. Δεν μπορώ να θυμηθώ τι αφορούν».

Στη συμπληρωματική κατάθεση όμως αναφέρθηκε σε νέες λεπτομέρειες:

«Ο Σταύρος Περουκίδης με προσέγγισε στο μαγαζί Li Li Shu όταν ήμουν με την παρέα μου και άφησε να εννοηθεί ότι θα μπορούσε να μας προμηθεύσει όποτε θέλαμε όποια ναρκωτική ουσία χρειαζόμασταν. Κάποιοι από την παρέα ενδιαφέρονταν για κάνναβη και πράγματι κάποιες στιγμές που χρειάστηκε κάποια από την παρέα να προμηθευτεί κάνναβη, την προμήθευσε ο Περουκίδης. Αυτό πρέπει να έγινε μία ή δύο φορές σαν περιστασιακή χρήση γιατί ο καθένας έχει τα προβλήματα του».

Η απολογία της ηθοποιού

Στις 17 Μαίου απολογήθηκε ενώπιον της ανακρίτριας και δεύτερη πασίγνωστη ηθοποιός η οποία διατηρούσε επιχειρηματική σχέση με τον καταζητούμενο Περουκίδη.

Εκείνη ισχυρίστηκε ότι:

«Τον Σταύρο Περουκίδη τον γνώρισα ως πελάτη σε ένα εστιατόριο (σ.σ στην περιοχή της Γλυφάδας) και μου φαινόταν πολύ αξιοπρεπής άνθρωπος από τις παρέες που είχε. Ερχόταν ως πελάτης και μας πρότεινε μια συνεργασία στη Μύκονο αλλά δεν δεχτήκαμε. Το Li Li Shu αρχικά το είχαμε καλοκαιρινό μαγαζί και έπειτα κάναμε το χειμερινό το οποίο κόστισε αρκετά χρήματα. Όταν ψάχναμε για συνέταιρο τότε εμφανίστηκε ο Περουκίδης και πρότεινε να συνεργαστούμε. Στην αρχή, ήταν πολύ ευγενικός ερχόταν κάθε μέρα από το μαγαζί και φαινόταν πολύ συνεργάσιμος. Εγω δεν είχα ποτέ ουδεμία σχέση (σ.σ εννοεί ναρκωτικά), ούτε είχα αντιληφθεί το παραμικρό. Αν το ήξερα, θα έκλεινα το μαγαζί αμέσως…».

Ο γιος του κολωνακιώτη ποινικολόγου

Την απολογία του έδωσε και γιος γνωστού κολωνακιώτη ποινικολόγου που φέρεται να συνομιλεί στο τηλέφωνο με τον Περουκίδη χρησιμοποιώντας περίεργα συνθηματικά:

«Το 2014 γνώρισα μια κοπέλα σε ένα μπαρ στο Κολωνάκι. Εκείνη μου γνώρισε κάποιον ονόματι Σταύρο που είναι ο Περουκίδης, στο Li Li Shu. Μου τον σύστησε ως νέο άρχοντα της νύχτας και μου είπε οτι αν χρειαστώ οτιδήποτε από ναρκωτικές ουσίες να απευθυνθώ σε αυτόν. Στις γιορτές του 2014 προς 2015, είδα τον Σταύρο στο Li Li Shu και τον ρώτησα αν χρειαστώ κάποια στιγμή κάνναβη αν μπορεί να μου προμηθεύσει και μου απάντησε θετικά. Μετά από καιρό με πήρε ο ίδιος τηλέφωνο, μου ζήτησε να συναντηθούμε και στη συνάντηση μας μου πρότεινε να συμμετάσχω οικονομικά στο νέο μαγαζί που θα άνοιγε στο Γκάζι. Εγώ αρνήθηκα και από τότε δεν με ξαναενόχλησε».

Η θέση του συνήγορου του προφυλακισμένου γυμναστή


O δικηγόρος του προφυλακισμένου γυμναστή και συνεταίρου του Περουκίδη, κ. Χρήστος Μαυρομάτης υποστήριξε πως: «H ανάκριση συνεχίζεται και αναμένονται οι εκθέσεις ψυχιατρικής πραγματογνωμοσύνης για τους κατηγορούμενους. Μέχρι το στάδιο αυτό και το συλλεγέν αποδεικτικό υλικό, επιβεβαιώνονται οι αρχικές εκτιμήσεις ότι αφορά σε μια υπόθεση μικροδιακίνησης απο ανθρώπους που είχαν συνδέσει τη χρήση ναρκωτικών με την κοινωνική τους ζωή».

Δεν υπάρχουν σχόλια: