Σάββατο

Εφοπλιστές. Οι εΛΛΗΝΕΣ πΑΤΡΙΩΤΕΣ!

Η πρώτη ναυτιλία του κόσμου! Πανηγυρίστε Έλληνες «είμαστε» πλούσιοι! Ο εμπορικός στόλος «μας» είναι μεγαλύτερος από της Μ. Βρετανίας, Γερμανίας και Νορβηγίας μαζί!


-Πώς να θαυμάσει κανείς του Έλληνες πατριώτες που λέγονται εφοπλιστές;

-Μα από την προσφορά στην πατρίδα!

-Ποια είναι η προσφορά τους;

-Μα ότι είναι έλληνες, αυτό αρκεί!

-Και τι κάνουν;

-Οργώνουν με τα πλοία τους τους ωκεανούς, κάνουν εμπόριο και λαθρεμπόριο για το καλό των λαών, μπαίνουν σε εμπόλεμες ζώνες με κίνδυνο να σκοτωθούν οι ναυτεργάτες τους από Μαλαισία και Ινδονησία (τι μας ενδιαφέρει εμάς… και οι μετανάστες πνίγονται…) μαζί και κανένας άτυχος Έλληνας, έχουν τα λεφτά τους στο Σίτυ για να υπάρχει «ελληνικό» απόθεμα και να μη τα κουρέψει εδώ η τρόικα, δεν δίνουν φόρους γιατί αντιστέκονται πετυχημένα στους δανειστές, παίρνουν επιδότηση και θαλασσοδάνεια από τις ελληνικές τράπεζες για να παραγγείλουν πλοία για να μη τα πάρει (τα δάνεια) κανένας μικρομεσαίος μπαταχτσής, παραγγέλλουν πλοία στη Κίνα και στην Κορέα για να μη πεινάνε εκεί τα παιδιά, σηκώνουν σημαία Λιβερίας, Μάρσαλ, Μάλτας, Παναμά, Μπαχάμες για να δίνουν χαρά σε όλα τα κράτη της γης ως Έλληνες και… γενικά αυτό!




Οι Έλληνες εφοπλιστές είναι βυθισμένοι σε…. κρίση κερδών, τα πλοία τους, 4.238, αποτιμώνται μόνο… 105,1 δισεκ. δολάρια και για να βγουν από την κρίση κερδών παραγγέλλουν και άλλα πλοία αξίας 7,8 δισεκ. δολαρίων ενώ για να σώσουν τους «ναυαγούς» ομογάλακτους εφοπλιστές άλλων χωρών, στο πλαίσιο πάντα της παγκόσμιας αλληλεγγύης τους (καθόλου δεν είναι ρατσιστές όπως τα τσιράκια τους της ΧΑ και δείχνουν «αλληλεγγύη» σε κάθε χρώματος εφοπλιστή), αγοράζουν από αυτούς μεταχειρισμένα κοψοχρονιά, με «ψίχουλα» 4,3 δισεκ. δολάρια.


Το σύνολο νέων επενδύσεων στο διάστημα 1.1.2015-30.11.2015 ανήλθε στα 12,083 δισεκ. δολάρια και καλπάζει συνεχώς!

 

Τι είχε πει ο Μαρξ για το πώς το κέρδος μετατρέπεται σε κεφάλαιο και το νέο μεγαλύτερο κέρδος ξανά σε κεφάλαιο και ξανά και ξανά… κι έτσι έχουμε… από τον… ιδρώτα τους(!) τα τεράστια κεφάλαια που αγοράζουν κράτη, κυβερνήσεις, λαούς;





Φυσικά δεν ξεχνάνε ποτέ την πατρίδα οι εφοπλιστές. Να φανταστείτε ότι τιμάνε (χωρίς φόρο) την ελληνική σημαία με το 22% των πλοίων τους να την έχουν τιμή τους και καμάρι τους στα κατάρτια. Αν δε η κυβέρνηση καταργήσει, πριν το 2018 που λήγει, τον «τεράστιο» εθελοντικό(!) «πλοιοκεφαλικό φόρο» των 400 εκ ευρώ για τέσσερα χρόνια ή 23.596 ευρώ ανά πλοίο ή 64,64 € τη μέρα (!!!) (άρθρο 14, ν. 4223/2013ΦΕΚ Α 287 – 31.12.2013) που υπολογίζεται με βάση τον φοροαπλλακτικό  ν.27/1975 «περί φορολογίας πλοίων, και που αν θέλουν τον πληρώνουν, και κάτι άλλα ψιλά φόρου ανά κ.ο.χ. ή ανα μ. για τα αναψυχής, και αν τους επιδοτήσει για το… ενοίκιο των γραφείων που έχουν εδώ, μπορεί και να αυξήσουν το ποσοστό αυτό!


Ε, τι το έχουμε φυτέψει το άρθρο 107 του συντάγματος, κληρονομιά από το παρασύνταγμα του 1953, για την προστασία των ξένων επενδύσεων, να μη φοροαπαλλάξουμε και τη ναυτιλία «μας»! «Ξένη» είναι και αυτή(!) και το αναγνωρίζουμε συνταγματικώς!!!


Αλλά τι να περιμένεις από μια «αριστερή» κυβέρνηση που μισεί την επιχειρηματικότητα και τον ανεξέλεγκτο σκυλοπνιχτικό εφοπλισμό; Απλώς να διατηρήσει το απαλλακτικό καθεστώς!



Ενδεικτικά κάποιες από τις φοροαπαλλαγές.


1. Απαλλάσσονται από οποιονδήποτε φόρο εισοδήματος τα κέρδη που προκύπτουν από την εκμετάλλευση πλοίων υπό ελληνική σημαία.

2. Απαλλάσσεται από κάθε φορολογία η υπεραξία που μπορεί να πραγματοποιηθεί είτε από την πώληση κάποιου πλοίου, υπό ελληνική σημαία, είτε από την είσπραξη ασφαλιστικής αποζημίωσης, είτε από άλλη αιτία.

3. Μειώνεται ο φόρος στα πλοία της α' κατηγορίας, αν αποδειχθεί ότι το πλοίο αργεί λόγω επισκευών, ελλείψεως εργασίας ή άλλης αιτίας. Οι ημέρες αργίας πρέπει να υπερβαίνουν τους δύο συνεχόμενους μήνες. Για τα πλοία β' κατηγορίας, οι ημέρες αργίας πρέπει να υπερβαίνουν τις 20.

4. Απαλλάσσονται από τον φόρο πλοία α' κατηγορίας, ναυπηγούμενα στην Ελλάδα, αρκεί να τίθενται κάτω από ελληνική σημαία για πρώτη φορά.

5. Απαλλάσσονται κατά 2/3 του φόρου πλοία β' κατηγορίας, ηλικίας μικρότερης των 20 ετών, που υφίστανται επισκευές στην Ελλάδα, το κόστος των οποίων είναι διπλάσιο της αγοραίας αξίας τους.

6. Απαλλάσσονται από τον φόρο πλοία β' κατηγορίας που ναυπηγήθηκαν στην Ελλάδα και βρίσκονται υπό ελληνική σημαία.

7. Μειώνεται η εισφορά προς το Ναυτικό Απομαχικό Ταμείο (ΝΑΤ) για τα πλοία που αποδεδειγμένα αργούν λόγω επισκευών, ελλείψεως εργασίας ή άλλης αιτίας. 8. Απαλλάσσεται από κάθε φόρο, τέλος ή εισφορά ή κράτηση, το εισόδημα που αποκτάται από εταιρείες χαρτοφυλακίου που κατέχουν αποκλειστικά μετοχές εταιρειών πλοιοκτητριών που βρίσκονται υπό ελληνική ή ξένη σημαία και τα πλοία είναι συμβεβλημένα με το ΝΑΤ.

9.Απαλλάσσονται από τη φορολογία πλοία α' κατηγορίας, που ναυπηγήθηκαν στην Ελλάδα και είναι υπό ελληνική σημαία.

10. Απαλλάσσονται από τη φορολογία πλοία α' κατηγορίας που υφίστανται ανακατασκευές ή αντικατάσταση των μηχανημάτων τους στην Ελλάδα. 11. Μείωση του φόρου κατά 50% σε πλοία και κρουαζιερόπλοια α' κατηγορίας υπό ελληνική σημαία. Πηγή: bankingnews.gr  http://www.doctv.gr/page.aspx?itemID=SPG7882





Στοιχεία από:
1.Σύνταγμα της Ελλάδος
Άρθρο 107: (Προστασία κεφαλαίων εξωτερικού και ειδική οικονομική νομοθεσία)
1.H πριν από την 21 Απριλίου 1967 νομοθεσία με αυξημένη τυπική ισχύ για την προστασία κεφαλαίων εξωτερικού διατηρεί την αυξημένη τυπική ισχύ που είχε και εφαρμόζεται και στα κεφάλαια που θα εισάγονται στο εξής.
Την ίδια ισχύ έχουν και οι διατάξεις των Κεφαλαίων A΄ έως και Δ΄ του τμήματος A΄ του νόμου 27/75 «περί φορολογίας πλοίων, επιβολής εισφοράς προς ανάπτυξιν της εμπορικής ναυτιλίας, εγκαταστάσεως αλλοδαπών ναυτιλιακών επιχειρήσεων και ρυθμίσεως συναφών θεμάτων».
2.Νόμος, που εκδίδεται (Ν. 27/75 (ΦΕΚ Α 77) μία φορά μόνο μέσα σε τρεις μήνες από την ισχύ του Συντάγματος, ορίζει τους όρους και τη διαδικασία για την αναθεώρηση ή λύση των εγκριτικών διοικητικών πράξεων που εκδόθηκαν με οποιονδήποτε τύπο κατ' εφαρμογήν του νομοθετικού διατάγματος 2687/1953 ή των συμβάσεων που έχουν συναφθεί από 21 Απριλίου 1967 έως 23 Ιουλίου 1974 για επενδύσεις κεφαλαίων εξωτερικού, με εξαίρεση εκείνες που αφορούν τη νηολόγηση πλοίων με ελληνική σημαία.
2.«Καθημερινή» 6/12/2015. (οικονομικές σελίδες σελ. 11)
«Ναυτεμπορική» 1/12/2015
3.ΠΟΛ.1209/17.9.2015
4.Ν. 27/75 (ΦΕΚ Α 77): Περί φορολογίας πλοίων, επιβολής εισφοράς προς ανάπτυξιν της Εμπορικής Ναυτιλίας, εγκαταστάσεως αλλοδαπών ναυτιλιακών επιχειρήσεων και ρυθμίσεως συναφών θεμάτων".
5.Ν. 4223/13 (ΦΕΚ – 287 Α/31-12-2013): Ενιαίος Φόρος Ιδιοκτησίας Ακινήτων και άλλες διατάξεις.
6.Ν.4336/15 (ΦΕΚ 94 Α/14-08-2015) : Συνταξιοδοτικές διατάξεις Κύρωση του Σχεδίου Σύμβασης Οικονομικής Ενίσχυσης από τον Ευρωπαϊκό Μηχανισμό Σταθερότητας και ρυθμίσεις για την υλοποίηση της Συμφωνίας Χρηματοδότησης. (ΥΠΟΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ Δ.4: ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΤΟΥ Ν. 27/1975 (Α΄77), ΤΟΥ Ν. 29/1975 (Α΄ 75) ΚΑΙ ΤΟΥ Ν. 4111/2013 (Α΄18)
7.Ν.4256/14 (ΦΕΚ 92 Α/14-04-2014) : Τουριστικά πλοία και άλλες διατάξεις.
8.Οι αλλαγές στη φορολογία πλοίων με το νόμο 4336/2015 [18.08.2015] Επιστημονική ομάδα Taxeahaven- www.taxheaven.gr
9.Γ. Τόλιος: Τα προνόμια του εφοπλιστικού κεφαλαίου
10.ΑΘΗΝΑ ΛΕΒΕΝΤΗ: Προαιρετική η φορολογία για τις ναυτιλιακές,14.03.2015

Δεν υπάρχουν σχόλια: