Κυριακή

«ΤΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ Η ΓΑΓΓΡΑΙΝΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ» - ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΚΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ ΟΙ ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ... ΤΟΥΣ ΞΕΦΤΙΛΙΣΕ ΠΑΛΙ Ο ΤΖΙΜΗΣ ΠΑΝΟΥΣΗΣ!!!


«ΤΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ Η ΓΑΓΓΡΑΙΝΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ» - ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΚΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ ΟΙ ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ... ΤΟΥΣ ΞΕΦΤΙΛΙΣΕ ΠΑΛΙ Ο ΤΖΙΜΗΣ ΠΑΝΟΥΣΗΣ!!!


Τσιμουδιά από όλους τους μπολσεβίκους δημοσιογράφους (που περιμένουν να έρθει ο Αλέξης για να πάρουν και νέες αργομισθίες) για όσα είπε ο αναρχοαριστερός διασκεδαστής Τζίμης Πανούσης περί Εβραίων, ΚΚΕ και ΣΥΡΙΖΑ στην συνέντευξή του στον ιστότοπο «Vice» την περασμένη Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου. Ο «Στόχος» μεταφέρει επί λέξει τα λόγια του, που δεν θα διαβάσετε πουθενά αλλού…

ΤΖΙΜΗΣ ΠΑΝΟΥΣΗΣ: 1) «Έχω πάνω από 100 Δίκες και συνεχίζω ακόμα. Έχω αγωγές από διαφόρους, ποτέ όμως από πολίτες, πρέπει να το πώ αυτό. Ποτέ, κανένας πολίτης, κανένας θεατής δεν με έχει μηνύσει. Κανείς δεν μού έχει κάνει μήνυση, παρά μόνο το Κράτος. Και παλιά ήταν άγρια τα πράγματα: Ήταν περιΰβριση Αρχής, προσβολή Θρησκείας, ήτανε δύσκολα τα πράγματα… Ο μόνος πολίτης που μού έχει κάνει μήνυση, είναι ο Νταλάρας και οι ΕΒΡΑΙΟΙ, το Παγκόσμιο Εβραϊκό Συμβούλιο. Αυτοί οι δύο είναι οι μόνοι που αντιδρούν»!..

2) «… Είμαι κομμουνιστής χωρίς ιδιοτέλεια, γιατί αυτοί που βλέπουμε, δεν είναι κομμουνιστές, είναι ιδιοτελείς. Τα Αριστερά Κόμματα είναι η Γάγγραινα του Ελληνισμού, του Νέου Ελληνισμού. Το ΚΚΕ είναι μια μασωνία, μια σέχτα, σφραγιδοκράτες τους λέω, γιατί αυτοί οι Ιεχωβάδες του Περισσού έχουνε πάρει τις σφραγίδες… Εγώ μπορεί να είμαι κομμουνιστής παλαιάς κοπής, αλλά είμαι αντι-Σταλινικός»..

3) «Ο κόσμος ξυπνάει εμάς, δεν ξυπνάμε εμείς τον κόσμο. Τι είμαι εγώ να ξυπνήσω τον κόσμο; Ο κόσμος καταλαβαίνει αν είσαι απατεώνας, αν λές ψέμματα, αν λές άλλα και κάνεις άλλα… Το θέμα θέλει αίμα, πρέπει να χυθεί αίμα, δεν γίνεται αλλιώς… Πιο επικίνδυνος είναι ο ΣΥΡΙΖΑ που θάρθει τώρα. Έδωσα μια συνέντευξη στην «Ελληνοφρένεια» που τα είπα όλα αυτά τα πράγματα για την Αριστερά. Ο «Ριζοσπάστης» έγραψε ότι ο Πανούσης μυρίζει ναφθαλίνη, ότι είμαι άσχετος, πουλημένος και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο.

Ο ΣΥΡΙΖΑ τι έγραψε, ένα αριστερό site; «Πανούση άντε γαμήσου. Να προσέχεις στον δρόμο, να προσέχεις τα παιδιά σου»!.. Δηλαδή, μιλάμε ότι θα ζήσουμε επικίνδυνα πράγματα και θα το δείτε. Οι Συριζαίοι είναι επικίνδυνοι. Και δεν θα κάνουν τίποτα, γιατί είναι άσχετοι, ακόμα και τον Σταθμό τους χρεοκοπήσανε. Έναν Ραδιοφωνικό Σταθμό δεν μπορούνε να διαχειριστούνε και βγάλανε τους απεργούς… εκβιαστές. Είναι χειρότεροι από τους Νεοφιλελεύθερους. Εδώ δεν μπορούνε να διαχειριστούνε έναν Ραδιοσταθμό, θα διαχειριστούνε μια Χώρα; Τι θα κάνουνε, λοιπόν; Θα πούνε ότι ο Πανούσης μιλάει ενάντια στις Μειονότητες: Λέει για τους ομοφυλόφιλους, για τους χοντρούς, για τους πολιτικούς και λοιπά. Το ίδιο γίνεται και στο Λονδίνο: Έχω συναδέλφους έξω που δεν μπορούνε να πούνε τίποτα: Ούτε για Μαύρους, ούτε για Ομοφυλόφιλους. Η δικιά μας δουλειά είναι η Αρχαία Ελληνική Σάτιρα, η οποία ξεκίνησε από αυτόν τον Τόπο, εμείς την συνεχίζουμε και δεν έχει κανένα όριο: Σατιρίζουμε την μάνα μας, τον πατέρα μας, τον ανάπηρο, όπως ξέρουμε από τον Αριστοφάνη. Τα όρια τα βάζει το κοινό, τέρμα: Δεν υπάρχουν όρια στην σάτιρα. Αν δεν είσαι καλός, δεν θάρθει ο άλλος να πληρώσει του κόσμου τα λεφτά να σε δεί…»

ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ αυτό που προβλέπει ο χοντρο-Πανούσης: Όταν έλθει ο Τσίπρας στα πράγματα με τις Συνιστώσες του ΣΥΡΙΖΑ, η Αλβανία του Χότζα θα μοιάζει με Παράδεισο…

Δεν υπάρχουν σχόλια: