Πέμπτη

Δέσποινα Σβερώνη: «Ήμουν Πάντα Σκούρο Μπλε – Μαύρο» - Η Υποψήφια της Χρυσής Αυγής Στη Λάρισα, Βροντοφωνάζει Στον ΗΧΟ 91: «Μη Φοβάστε Συνέλληνες, Έχουν Σπείρει Τον Φόβο»


Δέσποινα Σβερώνη: «Ήμουν Πάντα Σκούρο Μπλε – Μαύρο» - Η Υποψήφια της Χρυσής Αυγής Στη Λάρισα, Βροντοφωνάζει Στον ΗΧΟ 91: «Μη Φοβάστε Συνέλληνες, Έχουν Σπείρει Τον Φόβο»
Βρήκα το σπίτι μου στην Χρυσή Αυγή, τόνισε η γνωστή Λαρισαία δικηγόρος και υποψήφια με την Χρυσή Αυγή στο νομό Λάρισας Δέσποινα Σβερώνη-

Χονδρονάσιου, στον ΗΧΟ 91 και την εκπομπή "Δεν Έχουν Τον Θεό Τους" με τον Βαγγέλη Βουλάγκα και τον Βαγγέλη Ρωμανό.

Για Το Πως Από Τη ΝΔ Βρέθηκε Στην Χρυσή Αυγή 

«Από τότε που με θυμάμαι είμαι οργανωμένη στη ΝΔ τότε όμως λέγαμε ζήτω η Ελλάδα και η θρησκεία, όμως τώρα η Νέα Δημοκρατία έχει εκπρόσωπο μια Μαρία Σπυρακη που με μια ντουντούκα φώναζε εναντίoν του Καραμανλή και από το ΠΑΣΟΚ βρέθηκε στα έδρανα της ΝΔ, πως γίνεται αυτό; 
Ελληνισμός και ορθοδοξία είναι το κοινό μότο που πρέπει να υπάρχει. 

Από το 2010 αισθάνομαι μέσα μου να βράζω σαν Έλληνας πολίτης, βαρέθηκα να είμαι επαναστάτης του καναπέ, είπα θα περάσω στη δράση. 
Πάντα ήμουν στην σκληροπυρηνική δεξιά, ήμουν στο σκούρο μπλε – μαύρο, πάντα βάζω το έθνος μπροστά, την πατρίδα. Στη Χρυσή Αυγή πλέον αισθάνομαι ότι είναι το σπίτι μου. Είμαι εθνικόφρονας… 
Δεν είναι όλοι οι πολιτικοί ίδιοι, αισθάνομαι επαναστάτης τώρα, η επανάσταση δεν γίνεται πάντα ούτε με όπλα, ούτε με τανκς, φαίνεται από τα μεγάλα ναι και όχι, από τις υπερβάσεις που πρέπει  να κάνει κανείς. Η δικαιοσύνη βιάσθηκε στην Ελλάδα, αυτό με έκανε να μπω στην πολιτική, πολιτικό ον ήμουν πάντα, όχι πολιτικός.
Μη φοβάστε συνέλληνες, έχουν σπείρει τον φόβο, γι’ αυτό προσπαθούν να κλείσουν τη φωνή της Χρυσής Αυγής. Μπορεί να έγινε μια εγκληματική πράξη φυσικά και την καταδικάζουμε. Αν κάποιο άτομο π.χ. στην Χρυσή Αυγή τελέσει μια άδικη πράξη θα πρέπει να την επωμιστώ εγώ που είμαι στην Χρυσή Αυγή;».


Για Το Χαστούκι Κασιδιάρη Σε Κανέλλη

«Ο κ. Κασιδιάρης είναι ένα νέο παιδί 35 ετών. Εκεί στον ΑΝΤ1 στον διάλογο που είχαν η κ. Λιάνα Κανέλλη που είναι μορφωμένη, αντί να κάνει διάλογο σε πολιτικό επίπεδο, τον έβρισε και του πέταξε στα μούτρα του απαξιωτικά τα χαρτιά και τον αποκάλεσε φασισταριό. Έγινε αυτό και όλοι οι άλλοι, έμειναν μόνο στο χαστούκι. Ο ελληνικός λαός μόνο αυτό είδε;»


Αν Είναι Ναζιστές Στην Χρυσή Αυγή

«Δεν είναι δυνατόν εμείς που είμαστε οι απόγονοι που πολέμησαν τον ναζισμό να χαρακτηριζόμαστε από ανθρώπους που δεν ξέρουμε αν πολέμησαν οι απόγονοί τους. Να μας κατηγορούν εμάς για ναζισμό;».


Για Χρ. Αλεξόπουλο

«Δεν τον ξέρω τον κύριο. Δεν ήμουν οργανωμένη πριν στην Χρυσή Αυγή, αλλά τώρα βρήκα στέγη και σπίτι».

Για Τους Δικαστικούς

«Οι δικαστικοί είναι σε διατεταγμένη υπηρεσία και αυτό φαίνεται. Με λυπεί πολύ αυτό. Το λένε και οι ίδιοι οι δικαστές αυτό αλλά δεν το έλεγαν εν ενεργεία το λένε τώρα. Ανώτατος δικαστής μου είπε ότι έχουμε δικαιοσύνη Μπαγκλαντές στην Ελλάδα. 
Βουλευτές της Χρυσής Αυγής είναι στη φυλακή, αλλά με λυπεί ότι κανείς δεν ασχολείται με αυτό, κανείς δημοσιογράφος. Είναι άνισος ο πολιτικός αγώνας που κάνουμε. Πως είναι δυνατόν, η δημοκρατία να ανέχεται ένα ολόκληρο κόμμα να βάλλεται; Μας λένε εγκληματική οργάνωση, μα είναι δυνατόν, ανόητος είναι ο ελληνικός λαός να ψηφίζει μια εγκληματική οργάνωση;». 


Για Την Περιβόητη 3η Θέση Στις Εκλογές

«Η Χρυσή Αυγή πάει για την τρίτη θέση. Δεν βγαίνει αυτό στις δημοσκοπήσεις, όχι επειδή ντρέπεται ο κόσμος να πει ότι θα ψηφίσει Χρυσή Αυγή, αλλά επειδή φοβάται. Καταρχάς, φαίνεται ότι παρακολουθούνται και τα τηλεφωνά μας ακόμη. Εγώ είμαι σίγουρη τώρα που είμαι υποψήφια με τη Χρυσή Αυγή ότι με παρακολουθούν. Ο μεγάλος αδερφός είναι εδώ».

Γιατί Να Ψηφίσει Κάποιος Χρυσή Αυγή

«Ο αρχηγός μας και η κοινοβουλευτική ομάδα είναι στη φυλακή, τι συνεννόηση να έχουμε για να ξέρουμε τι θα κάνουμε μετά τις εκλογές;
Όποιος αγαπάει την πατρίδα θα ψηφίσει Χρυσή Αυγή». 

Τι θα Κάνει Αν Μπει Στη Βουλή

«Με πιάνει ένα δέος και αγωνία, αισθάνομαι όπως οι ιερείς που έχουν το ποίμνιό τους κρεμασμένο στο λαιμό τους. Είναι τόσο μεγάλη η φτώχεια και στο νομό μας, τόσα τα προβλήματα… Θέλω να υποσχεθώ σε όσους με ψηφίσουν, ότι δεν θα τους προδώσω ποτέ. Εγώ ξέρω τι θα πει φτώχεια, τα πέρασα με την οικογένειά μου, κατάγομαι από το Κιλελέρ. Πρέπει να δοθεί έμφαση στην παιδεία και την υγεία». 



Δεν υπάρχουν σχόλια: