Σάββατο

Τελος για τον κεντρωο υποψηφιο που εκανε απεργιες πεινας με αριστερους!!!!! Καταγγελια φωτια για τον Σταυρο Δήμα «Μου ζητούσε σ@ξ για να με προσλάβει!»

dimas960-thumb-large

Στις 21-09-2008 το Πρώτο Θέμα είχε δημοσιεύει μια περίεργη καταγγελία για τον κ.Σταυρο Δήμα.
Τί έγινε με την υπόθεση αυτή;

Η καταγγελία.

Μία περίεργη υπόθεση με άρωμα σ@ξ και υποκλοπών απασχολεί εδώ και περίπου έναν μήνα το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο. Μια 38χρονη διπλωματούχος τοπογράφος μηχανικός κατέθεσε αγωγή και μήνυση εναντίον του ευρωβουλευτή και επιτρόπου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στο Βέλγιο κ. Σταύρου Δήμα, κατηγορώντας τον για σ@ξουαλική παρενόχληση αλλά και για υποκλοπή του ηλεκτρονικού της ταχυδρομείου!
Στην αγωγή της η 38χρονη υποστηρίζει ότι ο Ελληνας επίτροπος την πολιόρκησε ερωτικά όταν εκείνη τον συνάντησε για να ζητήσει εργασία στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και όταν δεν ενέδωσε, ο επίτροπος άρχισε να υποκλέπτει τα ηλεκτρονικά της μηνύματα! Η γυναίκα ζητά από τον κ. Δήμα, ούτε λίγο ούτε πολύ, 40 εκατ. ευρώ, ενώ στρέφεται και εναντίον δύο συνεργάτιδών του αλλά και εναντίον της εταιρείας «Intrasoft International», υποστηρίζοντας ότι συνεργάστηκαν στις υποκλοπές ή στις αποστολές ενοχλητικών ηλεκτρονικών μηνυμάτων. «Η γυναίκα αυτή είναι παρανοϊκή, έχω προσφύγει στην Ασφάλεια της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, ζητώντας να με προστατεύσει από αυτή», δηλώνει από την πλευρά του στο «ΘΕΜΑ» ο Ελληνας επίτροπος.
«Με παρενόχλησε σ@ξουαλικά ο επίτροπος»
Η 38χρονη διπλωματούχος τοπογράφος μηχανικός του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος ειδίκευσης αγγλικού πανεπιστημίου, Δ.Π., ξεδιπλώνει, στην πολυσέλιδη αγωγή της που κατέθεσε στις 14/8/2008 ενώπιον του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Αθηνών, όλες τις λεπτομέρειες γύρω από τη γνωριμία της με τον επίτροπο. Οπως υποστηρίζει, γνωρίστηκε μαζί του στις 6 Απριλίου 2004, όταν και παρουσιάστηκε στο γραφείο του στη Γενική Διεύθυνση Απασχόλησης της Ε.Ε. Αφορμή της συνάντησής τους, σύμφωνα με τα όσα αναφέρει η ίδια, η πρόσκληση για προσλήψεις προσωπικού, την οποία πραγματοποιούσε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
Οπως υποστηρίζει η ίδια: «Επειτα από συνομιλία που είχαμε, ο κ. Δήμας με διαβεβαίωσε περί της σίγουρης πρόσληψής μου με σύμβαση εργασίας αορίστου χρόνου, εντός χρονικού διαστήματος 6 μηνών, μέχρι δηλαδή την εκλογή του σε γενική διεύθυνση της επιτροπής. Εδωσα όλα τα στοιχεία μου στη γραμματέα του, με σκοπό να επικοινωνήσουν μαζί μου όταν θα ήταν έτοιμοι. Δύο ημέρες ύστερα από αυτή τη συνάντηση (8/4/2004) μου τηλεφώνησε η διευθύντρια του γραφείου του κ. Δήμα και στη συνέχεια επικοινώνησε τηλεφωνικά μαζί μου και ο επίτροπος κ. Δήμας. Παρουσία συνεργατών του και της γραμματέας του κυρίας Ισμήνης Θωμοπούλου με διαβεβαίωσαν για την επάρκεια των προσόντων μου και την επικείμενη πρόσληψή μου».
Σύμφωνα με την 38χρονη, όταν έφτασε η ώρα της πρόσληψης, ο επίτροπος ζήτησε να τη συναντήσει προσωπικά. Τότε, βάσει πάντα των ισχυρισμών της, την παρενόχλησε σ@ξουαλικά. «Στις 24 και 25 Απριλίου 2004, ο Σταύρος Δήμας σε χώρο διαμονής του και εργασίας του, προέβη σε ωμές ερωτικές προτάσεις προς εμένα, συνοδευόμενες από προσπάθεια επίτευξης σωματικής επαφής, ενέργειες που σθεναρά απέκρουσα, με αποτέλεσμα τη δημιουργία μεταξύ μας έντασης». Το περίεργο πάντως είναι ότι η 38χρονη στην αγωγή της δεν δίνει καμία περαιτέρω λεπτομέρεια για τις συνθήκες κάτω
από τις οποίες την παρενόχλησε ο κ. Δήμας, ενώ υποστηρίζει ότι παρενοχλήθηκε δύο φορές, σε διαφορετικές ημερομηνίες και απέκρουσε τις κινήσεις του. Αυτό που προκαλεί εντύπωση είναι πώς η ίδια δέχθηκε να συναντήσει δύο φορές στο σπίτι και στο γραφείο του τον κ. Δήμα, σε διαφορετικές ημερομηνίες μάλιστα, όταν, σύμφωνα με τα όσα
υποστηρίζει, είχε ήδη δεχθεί σ@ξουαλική «επίθεση» την πρώτη φορά.
Στη συνέχεια της αγωγής της, η 38χρονη αναφέρεται στην αντίδραση του κ. Δήμα
όταν εκείνη δεν ενέδωσε στις επιθυμίες του. «Προσπάθησε να αμβλύνει τα γεγονότα και υιοθετώντας φιλική συμπεριφορά με συμβούλευσε να ξεχάσω το συμβάν, υπονοώντας σαφώς ότι οποιαδήποτε άλλη αντίδρασή μου θα είχε ως αποτέλεσμα τη ματαίωση της επικείμενης πρόσληψής μου. Οπως είναι φυσικό, ουδέποτε έγινε η υποσχεθείσα πρόσληψη και με το ηλεκτρονικό μήνυμά του την 1/7/2004 στο ηλεκτρονικό μου ταχυδρομείο χαρακτηρίστηκα αγενής και διέκοψε το γραφείο του την επικοινωνία του μαζί μου».
Σταύρος Δήμας: «Είναι παρανοϊκή η γυναίκα»
Ενήμερος για την αγωγή που έχει κατατεθεί εις βάρος του δηλώνει στο «ΘΕΜΑ» ο κ. Σταύρος Δήμας, τονίζοντας όμως ότι όλη αυτή η υπόθεση είναι «δημιούργημα μιας παρανοϊκής γυναίκας, με σοβαρά ψυχολογικά προβλήματα».
Ο επίτροπος κάνει λόγο για ένα άτομο το οποίο έχει καταφέρει με τα καμώματά
του να αναστατώσει ολόκληρο το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο. Μάλιστα, όπως
τονίζει, αναγκάστηκε να απευθυνθεί στη Διεύθυνση Ασφαλείας της Επιτροπής,
προκειμένου να σταματήσουν οι συνεχείς οχλήσεις από μέρους της.
«Αυτό είναι ένα θέμα το οποίο έχει ανακύψει από το 2004 και μας ενοχλεί συνεχώς. Πρόκειται για μια ανισόρροπη κυρία. Ηταν πράγματι να προσληφθεί στο γραφείο. Αυτή η γυναίκα έχει κάνει αγωγή εναντίον μου και εναντίον των γραμματέων μου και μας έχει
στείλει άπειρα e-mail και φαξ, τα οποία είχαμε στείλει με τη σειρά μας στην υπηρεσία Ασφάλειας, ζητώντας προστασία από αυτή. Εμπλέκει εμένα και τη γραμματέα μου, κατηγορώντας μας ότι έχουμε υπονομεύσει την ψυχική της υγεία και ότι ήθελα εγώ σ@ξουαλικά ανταλλάγματα για να τη διορίσουμε. Είναι μια ολόκληρη ιστορία που δεν ευσταθεί. Κάθε φορά που βγαίνει από το ψυχιατρείο, γιατί πρέπει να ήταν σε ψυχιατρείο το καλοκαίρι, έχουμε πάλι τέτοια μηνύματα».
-Δηλαδή λέτε ότι έχει νοσηλευτεί σε ψυχιατρική κλινική;
Δεν έχω πληροφορίες ότι είναι σε ψυχιατρείο, αλλά είμαι βέβαιος ότι πάσχει από κάποια ψυχιατρική νόσο. Ρωτήστε την οικογένειά της να μάθετε.
-Μιλήσαμε με την οικογένειά της.
Με ποιον μιλήσατε από την οικογένειά της;
-Με τη μητέρα της.
Και τι σας είπε;
-Οτι είναι μια χαρά στην υγεία της. Επιβεβαίωσε μάλιστα ότι και σε εκείνη η κόρη της της
είχε αναφέρει ότι την παρενοχλήσατε σ@ξουαλικά…
Πρόκειται περί ανισόρροπης περίπτωσης, σας λέω. Επαναλαμβάνω ότι από το 2004 μας έχει στείλει χιλιάδες μηνύματα τα οποία έχουμε κρατήσει, ακριβώς επειδή μας ενοχλούσε. Τα στείλαμε στη Διεύθυνση Ασφάλειας της Επιτροπής. Είχαμε ζητήσει προστασία, γιατί δεν ξέραμε τι μπορεί να κάνει κιόλας. Τι άλλο να σας πω; Να ασχοληθούμε με το θέμα;
Εχουμε χιλιάδες ανθρώπους οι οποίοι πάσχουν από ψυχολογικά προβλήματα. Δεν έχω να πω τίποτε άλλο. Ψάξτε να δείτε αν έχει μπει στο τρελοκομείο ή όχι. Ψάξτε να βρείτε πού εργαζόταν προηγουμένως και τι προβλήματα είχε δημιουργήσει. Με τα μηνύματα τα οποία μας έστελνε είναι καραμπινάτη περίπτωση. Δεν χρειάζεστε περαιτέρω αποδείξεις.
-Αληθεύει ότι της κάνατε ερωτικές προτάσεις;
Είναι δυνατόν τώρα; Μα τι λέτε. Δεν ισχύει τέτοιο πράγμα. Θα κάνω μέσα στο γραφείο μου τέτοια πράγματα; Είμαι και σοβαρός άνθρωπος. Τώρα στα γεράματα να αντιμετωπίσω τέτοια προβλήματα; Είναι ντροπή να ασχολείστε με ανισόρροπους ανθρώπους. Σας λέω, δεν είναι καλά η γυναίκα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: