Στην «Αττικές Διαδρομές» τα διόδια του σύγχρονου αυτοκινητόδρομου της Εγνατίας Οδού που κόστισε στον Έλληνα μαλάκα πάνω
από επτά δις ευρώ ενώ ήδη υπερκαλύπτει το κόστος συντήρησης του και αποδίδει έσοδα
στο κράτος. Αμ τι νομίζατε, τσάμπα λαδώνει ολόκληρο το πολιτικό σύστημα ,διαβρώνοντας
το μέχρι τα… νεφρά;
Στο τέλος για να διασχίσεις την Εγνατία θα πρέπει να
πάρεις δάνειο από την… Πειραιώς. .
. Η εταιρεία αναλαμβάνει εκ νέου τη διαχείριση των
οκτώ σταθμών διοδίων που λειτουργούν στην Εγνατία Οδό. Του Αλέξανδρου Μητάκη
Στην «Αττικές Διαδρομές» περνάει εκ νέου, για τέσσερα έτη, η διαχείριση των
σταθμών διοδίων της Εγνατίας Οδού, καθώς η εταιρεία ανακηρύχθηκε προτιμητέος
ανάδοχος, ομόφωνα, από το ΔΣ της Εγνατίας. Στον διαγωνισμό που προκήρυξε η
Εγνατία συμμετείχαν μόλις δύο εταιρείες (εκτός από την «Αττικές Διαδρομές»
συμμετείχαν μόλις δύο εταιρείες (εκτός από την «Αττικές Διαδρομές» συμμετείχε
και η «Κλέαρχος Ρούτσης ΑΕ»), ενώ η Αττικές Διαδρομές, που προσέφερε έκπτωση
12,22% επί του προϋπολογισμού του διαγωνισμού, ύψους 48 εκατ. ευρώ, κρίθηκε πως
πληροί τις προϋποθέσεις για να συνεχίσει το έργο που έχει αναλάβει από το 2011.
Ο ανάδοχος θα αναλάβει τη λειτουργία των υφιστάμενων σταθμών διοδίων της
Εγνατίας, τη συντήρησή τους, την τεχνική τους υποστήριξη, καθώς και την
καταμέτρηση και μεταφορά των εισπράξεων. Ενδέχεται ακόμη να αναλάβει και τη
λειτουργία των νέων σταθμών που αναμένεται να κατασκευαστούν στους κάθετους άξονες
της Εγνατίας, κάτι που θα προβλέπεται σε σύμβαση που θα υπογραφεί στο μέλλον.
Σήμερα στην Εγνατία λειτουργούν οκτώ σταθμοί διοδίων και ειδικότερα, στα
Μάλγαρα, στην Τύρια (περιοχή Παραμυθιάς Θεσπρωτίας), στο Μαλακάσι (περιοχή
Μετσόβου), στον Πολύμυλο Κοζάνης, στην Ανάληψη (περιοχή Λαγκαδά), στη Μουσθένη
Καβάλας, στον Ίασμο Κομοτηνής και στο Άκτιο (πρώην ΤΕΟ). 3+3 νέοι σταθμοί μέχρι
το τέλος του 2015 Στα σχέδια της εταιρείας είναι η λειτουργία τριών ακόμη
σταθμών στους παραπάνω άξονες μέχρι τέλος του επόμενου έτους. Πάντως, το τοπίο σχετικά με τα διόδια παραμένει ρευστό, καθώς
όλα θα κριθούν από τον διαγωνισμό του ΤΑΙΠΕΔ για την παραχώρηση της Εγνατίας
Οδού έναντι πινακίου φακής σε ιδιώτη και τις προθέσεις του αναδόχου. Είναι
χαρακτηριστικό πως στον διαγωνισμό προβλέπεται ότι η διαχείριση της λειτουργίας
των διοδίων από την «Αττικές Διαδρομές» μπορεί να διακοπεί, εάν το ζητήσει ο
παραχωρησιούχος που θα προκύψει από τον διαγωνισμό του ΤΑΙΠΕΔ, οπότε λογικά πάει
στον… Μπόμπολα.
Το αργότερο μέσα στο επόμενο εξάμηνο αναμένεται να κατασκευαστούν και να λειτουργήσουν τρεις νέοι σταθμοί, στους κάθετους άξονες της Εγνατίας Οδού. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τον σχεδιασμό, θα κατασκευαστεί σταθμός διοδίων στον άξονα Δερβένι – Σέρρες – Προμαχώνας, σε σημείο κοντά στα σύνορα με τη Βουλγαρία. Ο δεύτερος σταθμός θα κατασκευαστεί στον άξονα Σιάτιστα – Κρυσταλλοπηγή και ο τρίτος στον άξονα Χαλάστρα – Εύζωνοι θα λειτουργήσει σε υφιστάμενο σταθμό, που έχει κατασκευαστεί εδώ και δεκαετίες ωστόσο σήμερα δεν λειτουργεί. ...
Το αργότερο μέσα στο επόμενο εξάμηνο αναμένεται να κατασκευαστούν και να λειτουργήσουν τρεις νέοι σταθμοί, στους κάθετους άξονες της Εγνατίας Οδού. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τον σχεδιασμό, θα κατασκευαστεί σταθμός διοδίων στον άξονα Δερβένι – Σέρρες – Προμαχώνας, σε σημείο κοντά στα σύνορα με τη Βουλγαρία. Ο δεύτερος σταθμός θα κατασκευαστεί στον άξονα Σιάτιστα – Κρυσταλλοπηγή και ο τρίτος στον άξονα Χαλάστρα – Εύζωνοι θα λειτουργήσει σε υφιστάμενο σταθμό, που έχει κατασκευαστεί εδώ και δεκαετίες ωστόσο σήμερα δεν λειτουργεί. ...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου