Τρίτη

Επιστολή στη ΝΕΡΙΤ: “Γιατί δεν καλείτε κανέναν εκπρόσωπο από τη Χρυσή Αυγή;”

nerit

“Μετά απο την τηλεφωνική μας επικοινωνία, υποβάλω και γραπτώς την ερώτηση μου και θα ήθελα μια επίσημη γραπτή απάντηση απο τον υπεύθυνο του πολιτικού ρεπορτάζ του δημόσιου καναλιού.
Είμαι Ελληνας πολίτης, συνδρομητής του δημόσιου τηλεοπτικού σταθμού ΝΕΡΙΤ ( πληρώνω την συνδρομή μου μέσω λογαριασμού ΔΕΗ ) και παρακολουθώ τους τελευταίους μήνες ανελλιπώς τις πολιτικές εκπομπές του καναλιού.
Με μεγάλη μου απορία διαπιστώνω ότι στις πολιτικές εκπομπές του δημόσιου καναλιού δεν υπάρχουν ποτέ καλεσμένοι του πολιτικού κόμματος Χρυσή Αυγή.
Αντιθέτως διαπιστώνω ότι οι καλεσμένοι είναι σχεδόν πάντα απο τους ίδιους πολιτικούς χώρους.
Μεγάλη δε εντύπωση μου προκαλεί ότι σχεδόν καθημερινά διαπιστώνω ότι υπάρχουν καλεσμένοι απο πολιτικά κόμματα όπως η ΔΗΜΑΡ, που στις πρόσφατες ευρωεκλογές πήρε κάτω του 1,5% και ποτέ της Χρυσής Αυγής που ψηφίστηκε απο 550.000 ψηφοφόρους και πήρε ποσοστό 8πλάσιο απο αυτό της ΔΗΜΑΡ.
Η απάντηση που μου δώσατε τηλεφωνικά και που ήταν ότι οι υπόλοιποι καλεσμένοι δεν συμφωνούν στο να βρίσκονται στο ίδιο πλατό με εκπροσώπους της Χρυσής Αυγής, ή ότι και στα υπόλοιπα ( ιδιωτικά ) κανάλια συμβαίνει το ίδιο, σαφώς και δεν με κάλυψε διότι πρώτον θεωρώ ότι κάτι τέτοιο παραβιάζει τις δημοκρατικές αρχές και αξίες ενός δημόσιου καναλιού ( αν θέλει να αποκαλείται έτσι ) και κατά δεύτερον πως είναι δυνατόν οι καλεσμένοι να αποφασίζουν για τον τρόπο λειτουργίας των πολιτικών σας εκπομπών απο τη στιγμή που δεν εργάζονται στο κανάλι και φυσικά ούτε έχουν δικαίωμα αποφάσεων. Επίσης δεν με αφορά τι κανουν τα ιδιωτικά κανάλια γιατί πρώτον δεν είμαι συνδρομητής τους και δεν τα παρακολουθώ και κατά δεύτερον πρόκειται για επιχειρήσεις που εξυπηρετούν ιδιωτικό συμφέρον και όχι δημόσιο.
Το δημόσιο κανάλι είναι το κανάλι που μπορούν οι Ελληνες πολίτες να ενημερώνονται μέσο των πολιτικών του εκπομπών, για τα πολιτικά δρώμενα της χώρας, μέσω των εκπροσώπων των κομμάτων που ψήφισαν στις εκλογές. Κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει στον σταθμό σας, και εντελώς παράνομα και αντιδημοκρατικά έχετε στερήσει απο 550.000 ψηφοφόρους και ( αναγκαστικά ) συνδρομητές σας να ενημερώνονται απο τους εκπροσώπους του κόμματος που ψήφισαν και που έβαλαν νομίμως στη Ελληνική βουλή για να συμμετέχουν στην διακυβέρνηση της χώρας.
Σας παρακαλώ πολύ θα ήθελα μια επίσημη γραπτή απάντηση στο ερώτημα μου…
Γιατί εκπρόσωποι του τρίτου νόμιμα πολιτικά εκλεγμένου κόμματος ( Χρυσή Αυγή ), έχουν ατύπως αποκλειστεί απο τις πολιτικές εκπομπές του δημόσιου καναλιού ΝΕΡΙΤ, την στιγμή που οι εκπρόσωποι όλων των υπολοίπων κομμάτων ακόμη και αυτών με πολύ μικρότερη δυναμική ψήφων, παρελαύνουν καθημερινά στον σταθμό σας.
Επίσης, σαν Ελληνας πολίτης και συνδρομητής του καναλιού εκφράζω την απορία, γιατί μου στερείτε παρανόμως και ατύπως την δημόσια τηλεοπτική εκπροσώπηση μου, μέσω του κόμματος που ψήφισα στις εκλογές, αποκλείοντας τους εκπροσώπους του απο κάθε εκπομπή του δημόσιου καναλιού? ”
Ευχαριστώ εκ των προταίρων”


(Την επιστολή την έστειλε αναγνώστης)

Δεν υπάρχουν σχόλια: