Τετάρτη

Συνέντευξη Παναγιώτη Ηλιόπουλου, υποψήφιου Περιφερειάρχη Θεσσαλίας της «Ελληνικής Αυγής»

ΕΜΠΡΟΣ: Κύριε Ηλιόπουλε είστε -ακόμα ένας- πολιτικός κρατούμενος στις φυλακές της μνημονιακής συγκυβέρνησης. Τι έχετε να μας πείτε για την δίωξη σας;

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΗΛΙΟΙΙΟΥΛΟΣ: Είναι ιδιαίτερη Τιμή για μένα η συγκεκριμένη δίωξη. Δεν διώκομαι γιατί έχω διαπρά- ξει το παραμικρό έγκλημα. Διώκομαι ξεκάθαρα γιατί ανήκω στην Χρυσή Αυγή και αυτό από μόνο του είναι τίτλος Τιμής.



ΕΜΠΡΟΣ: Η ανάκρισή σας στις 11 Ιανουαρίου κράτησε σχεδόν 6 ώρες. Σκιαγραφήστε μας τι έγινε αυτές τις ώρες.



Π. Η.: Από τα πρώτα λεπτά και τις πρώτες ερωτήσεις κα­τάλαβα ότι απέναντι μου είχα τρεις δικαστικούς σε διατεταγ­μένη υπηρεσία. Οι ερωτήσεις που δέχτηκα αφορούσαν απο­κλειστικά τον σχολιασμό δηλώσεων του Γενικού Γραμματέα και στελεχών του κόμματός μας. Δηλώσεις δημόσιες τις οποίες έχει κρίνει ήδη ο ελληνικός λαός. Στην ερώτησή μου αν θα ερωτηθώ για κάποιο αδίκημα που υποτίθεται ότι έχω διαπράξει η απάντηση της επιόρκου ανακρίτριας Κλάπα ήταν: «Κύριε κατηγορούμενε δεν χρειάζεται να έχετε διαπράξει κάποιο αδίκημα εσείς. Αρκεί που είστε βουλευτής της Χρυσής Αυγής». Ερωτώ: γιατί δεν κλείνουν μέσα τους βουλευτές των εγκληματικών οργανώσεων ΠΑΣΟΚ και ΝΔ όπου τα ηγετικά τους στελέχη έχουν όντως διαπράξει τρομε­ρά κακουργήματα και μάλιστα εις βάρος όλων των Ελλήνων;



ΕΜΠΡΟΣ: Πιστεύετε ότι και στην περίπτωση σας εκτελείται ένα πολιτικό συμβόλαιο εξόντωσης; Αν ναι, γιατί;



Π. Η.: Ολοι αυτοί οι επίορκοι δικαστικοί εκτελούν ένα συ­γκεκριμένο σχέδιο, το οποίο πηγάζει από τον βόθρο του Μαξίμου και έχει εμπνευστές του τον Σαμαρά και την θλιβερή παρέα του. Είναι ένα συμβόλαιο εξόντωσης της Χρυσής Αυγής λόγω της τεράστιας απήχησής της στον ελληνικό λαό, που τελικά θα εξοντώσει τους εμπνευστές και εκτελεστές του, στις αμέσως επόμενες εκλογές όποτε κι αν γίνουν αυ­τές. Αυτές οι διώξεις μάς έκαναν ακόμα πιο δυνατούς.



ΕΜΠΡΟΣ: Έχετε ένα μικρό νεογέννητο κοριτσάκι και να σας ζήσει. Ήσασταν τρεις μήνες κατηγορούμενος και σας έδι­ναν αναβολές στην ανάκριση σας χωρίς να τις ζητήσετε ο ίδιος. Τελικά δεν ελήφθη  υπ’όψιν ότι είστε (πέρα από τον πρότερο έντιμο βίο σας), νέος πατέρας. Πώς νιώθετε εσείς και η σύ­ζυγός σας;



Π. Η.: Σας ευχαριστώ πολύ. Η κόρη μου ήταν μόλις 13 ημερών όταν τελικά το σύστημα αποφάσισε ότι ήμουν «ύπο­πτος τέλεσης νέων εγκλημάτων» ενώ, όπως λέτε, τρεις μήνες με είχε ελεύθερο. Κωμικοτραγικές καταστάσεις οι οποίες όμως έχουν πλήξει βαρύτατα την οικογένεια μου. Η γυναί­κα μου έχει μείνει μόνη της στο σπίτι με ένα παιδί λίγων ημε­ρών χωρίς την βοήθειά μου. Εγώ στερούμαι τους πρώτους μήνες της κόρης μου, κάτι που δεν μπορεί να μου δώσει πί­σω κανένας. Όποιος έχει παιδιά μπορεί να με καταλάβει. Ακούω το κλάμα της από το τηλέφωνο και προσπαθώ να αναλογιστώ γιατί βρίσκομαι μακριά της. Την στερούμαι χωρίς να έχω διαπράξει το οποιοδήποτε αδίκημα. Η γυναίκα μου ξαφνικά έχει βρεθεί με το πρώτο της παιδί στην αγκα­λιά και τον άντρα της φυλακή. Είναι τραγική αυτή η εμπει­ρία και για τους δυο μας αλλά έχουμε απίστευτο ηθικό και στηρίζει ο ένας τον άλλο. Δεν μας λυγίζει τίποτα, ας το γνω­ρίζουν φίλοι και εχθροί.



ΕΜΠΡΟΣ: Ισχυρίζεστε ότι η απόφαση για την προφυλάκισή σας ήταν προειλημμένη. Μάλιστα για την υπόθεση αυτή έχουν ήδη μηνυθεί οι δύο ανακρίτριες και ο εισαγγελέας. Πεί­τε μας πώς ακριβώς έγινε αυτό;



Π. Η.: Η αίσθηση ότι η απόφαση ήταν προειλημμένη μου δημιουργήθηκε, όπως σας προείπα, από τα πρώτα λεπτά της ανάκρισης. Ήταν οφθαλμοφανές! Όταν όμως παραλάβαμε τις διατάξεις της προφυλάκισής μας, διαπιστώσαμε μια τρα­γική «σύμπτωση». Και τα τρία έγγραφα έφεραν σαν


ημερο­μηνία υπογραφής της κ. Κλάπα την 9η Ιανουαρίου ενώ εγώ με τον Γερμενή απολογηθήκαμε στις 11 Ιανουαρίσυ και ο Μπούκουρας στις 12. Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι και οι τρεις προφυλακίσεις είχαν αποφασιστεί 2 ημέρες πριν τις απολογίες μας. Την εντολή αυτή μας επιβεβαίωσαν και κρα­τούμενοι των φυλακών Ναυπλίου στους οποίους σωφρονιστι­κοί υπάλληλοι, 2 -3 μέρες πριν την απολογία μας, τους είπαν: «Εδώ θα φέρουν και τον βουλευτή σας, τον Μπούκουρα». Τα πάντα στημένα από τον ίδιο μηχανισμό.



ΕΜΠΡΟΣ: Είχατε ένα παρελθόν λόγω της δουλειάς σας με το καλλιτεχνικό στερέωμα. Αργότερα γνωρίσατε τον Εθνικισμό και την Χρυσή Αυγή με την οποία εκλεγήκατε και βουλευτής. Γιατί με την Χρυσή Αυγή και τι σημαίνει για σας το Εθνικιστι­κό Κίνημα;

Π. Η.: Υπάρχει μια παρεξηγημένη άποψη ότι οι καλλιτέ­χνες είναι αριστεροί. Αυτό δεν ισχύει στο βαθμό που θέλουν να το παρουσιάσουν. Πάντα θεωρούσα τον εαυτό μου εθνικιστή, έτσι η επιλογή της Χρυσής Αυ­γής ήταν μονόδρομος. Δεν έχω ασχοληθεί ποτέ με άλλο κόμμα οπότε η πρόταση που μου έγινε από τον Αρχηγό της Χρυ­σής Αυγής για να είμαι υπο­ψήφιος είναι ιδιαίτερα τιμη­τική για μένα. Ήταν μια φυ­σική εξέλιξη, η πιο ενεργή συμμετοχή μου στην Χρυσή Αυ­γή, ανεξαρτήτως τού βουλευτικού αξιώματος. Το ίδιο θα προσέφερα και από την θέση του απλού οπαδού του κόμματος. Πιστεύω ότι στην Χρυσή Αυγή τέτοιοι διαχωρισμοί δεν υπάρχουν. Είμαστε όλοι αγωνιστές της Εθνικής Ιδέας.




ΕΜΠΡΟΣ: Ποια η κοινοβουλευτική σας δραστηριότητα και πώς χωρίζατε το 24ωρό σας για να είστε την ημέρα αγορητής, σε επιτροπές κ.α. στην Βουλή, και το βράδυ «μαφιόζος», για­τί έτσι σας φωτογραφίζει το κατηγορητήριο;



II. Η.: Τα τελευταία δύο χρόνια αναλώνω όλο το 24ωρο στην προετοιμασία του κοινοβουλευτικού μου έργου. Έχω κάνει δεκάδες ομιλίες και είμαι από τους βουλευτές του Ελληνικού Κοινοβουλίου με τις περισσότερες συμμετοχές στις ολομέλειες. Υπάρχει και σχετικό παρουσιολόγιο στην βουλή που το αποδεικνύει. Αυτό το «έγκλημα», ότι παλεύου­με με όλες μας τις δυνάμεις για τον ελληνικό λαό, το πληρώ­νουμε σήμερα στην φυλακή. Μέχρι την Παρασκευή πριν προφυλακιστώ ήμουν στο κοινοβούλιο και διέπραττα εγκλή­ματα. Μιλούσα δηλαδή για Ελλάδα.



ΕΜΠΡΟΣ: Αν και φυλακισμένος θα κατεβείτε στις περιφε­ρειακές εκλογές υποψήφιος περιφερειάρχης Θεσσαλίας. Ποιο το μήνυμά σας στον θεσσαλικό λαό;

Π. Η.: Δεν είμαι εγκληματίας αλλά πολιτικός κρατούμε­νος, οπότε έθεσα όλες μου τις δυνάμεις στην διάθεση του κόμματος, το οποίο σύμφωνα με τις καταστατικές του διερ­γασίες με τοποθέτησε επικεφαλής του ψηφοδελτίου «Ελλη­νική Αυγή για την Θεσσαλία». Είναι μεγάλη πρόκληση για μένα γιατί το μόνο προεκλογικό μου «όπλο» θα είναι ένα κοινόχρηστο καρτοτηλέφωνο. Θα το παλέψω όμως, μαζί με τους καλούς συναγωνιστές μου και στις 18 Μάΐου θα βγού­με ΝΙΚΗΤΕΣ!


Στον Θεσσαλικό λαό στέλνω ένα μήνυμα ελπίδας ότι σε λίγο χρονικό διάστημα θα πνεύσει άνεμος ελευθερίας, και η Θεσσαλία, όπως ολόκληρη η Ελλάδα, θα φωτιστεί από την Χρυσή Αυγή. Την Χρυσή Αυγή του Ελληνισμού.


Οι μέρες της σκλαβιάς θα τελειώσουν και όλοι μαζί θα ενώσουμε τις δυνάμεις μας ώστε να αλλάξει επιτέλους αυ­τή η ταλαιπωρημένη Περιφέρεια και να ξαναγίνει μια όαση ανάπτυξης, παραγωγής, τουρισμού, εργασίας, ασφάλειας και ευημερίας των κατοίκων της.




Εμείς ό,τι λέμε το κάνουμε πράξη και το έχουμε αποδείξει.



Έλληνες, ψηλά το κεφάλι!

Δεν υπάρχουν σχόλια: