Δευτέρα

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΦΩΤΙΑ ΚΑΙ ΧΑΜΟΣ ΣΤΗΝ ΚΟΡΙΝΘΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΟΥ ΣΑΜΑΡΑ


21 ΜΑΡΚΕΛΛΟΣ ΠΡΟΣ ΣΑΜΑΡΑ : ΠΡΟΕΔΡΕ , ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΑΔΙΚΗΣΕΣ;
Σάλος έχει προκληθεί στο Νομό Κορινθίας ΚΑΙ στο "γαλάζιο" στρατόπεδο με τον αποκλεισμό του "παλιού φίλου"  και συνοδοιπόρου του αρχηγού της Ν.Δ,  ΣΤΕΛΙΟΥ ΜΑΡΚΕΛΛΟΥ που ήταν πρώτος επιλαχών με 12 χιλιάδες σταυρούς στις τελευταίες εκλογές. Ο γιος του Σταύρου Δήμα και ο "κολλητός" του Β. Μειμαράκη και υποψήφιος βουλευτής στον ίδιο νομό Πελοπίδας Καλλίρης συνέβαλλαν όπως διαρρέεται στον άδικο αποκλεισμό ενός σημαντικού τοπικού στελέχους και πολιτευτή της ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ. Διαβάστε παρακάτω την καυστική επιστολή του ΣΤΕΛΙΟΥ ΜΑΡΚΕΛΛΟΥ προς τον Αντώνη Σαμαρά...


"Αγαπητοί μου φίλες και φίλοι καλή σας μέρα.
Υπόψη σας, θέτω απλά, λιτά και ειλικρινά μία επιστολή μου, που έστειλα χθες στον Πρόεδρό μας του κόμματος της Ν.Δ.

Διαβάστε την σας παρακαλώ, αν θέλετε.

Φρονώ, πως αξίζει τον κόπο :

Κόρινθος, 18 Απριλίου 2012

Κύριε Πρόεδρε καλή σου μέρα,

Είμαι ο Στέλιος ο Μάρκελλος. Ο Δικηγόρος από Κόρινθο. Παρών στην πρώτη 20άδα των φίλων σου στο ΧΙΛΤΟΝ του 1993, και συνεργάτης σου σταθερός, πιστός έκτοτε ως και σήμερα, χωρίς ποτέ μου να σου ζητήσω το ελάχιστο.

Υποστηρικτής σου φανατικός, απτους ελάχιστους στα πέτρινα χρόνια σου.

Πρώτος, παρών, φανερός απτην πρώτη στιγμή φίλος σου δυναμικότατος στις εσωκομματικές εκλογές της Ν.Δ., για την προεδρία.

Αγαπητός στο νομό μου, πρώτος επιλαχών βουλευτής, με 12.000 χιλ.συμπατριώτες μους εκλογείς, και με 300 ψήφους διαφορά απτον βουλευτή.

Πρώτος στις κορινθιακές μετρήσεις της κοινής γνώμης, με μηδενικές αρνητικές γνώμες !

Και παρόλα τα ανωτέρω, στην ώρα του θερισμού, και με δική σου απόφαση, τίθεμαι ε κ τ ό ς ψ η φ ο δ ε λ τ ί ο υ στις επερχόμενες εκλογές, απτις οποίες περίμενα καιγώ επιτέλους να δικαιωθώ, μετά τόσα χρόνια αγώνων και στερήσεων προσωπικών

Πρόεδρε, γιατί άραγε με αδίκησες ;

Ποιο κακό άραγε σου προκάλεσα και με τιμώρησες παραδειγματικά ; Γιατί με προσπέρασες μαυτόν τον τρόπο ;

Σε τι σε ωφέλησε αυτό ;

Είχες πολλούς φίλους σου δίπλα σου, όπως εμένα ;

Ποιοί άραγε φίλοι σου θα είναι δίπλα σου στο μέλλον, όπως εγώ ;

Πρόεδρε, σ’ ευχαριστώ πολύ".



Στέλιος Μάρκελλος

Δεν υπάρχουν σχόλια: