Πέμπτη

«Επικοινωνιακό προεκλογικό δώρο η δίωξή μου» λέει ο Άκης





Για «επικοινωνιακό προεκλογικό δώρο» στα δύο μεγαλύτερα κόμματα και μοναδική σκευωρία πολιτικής δίωξης, κάνει λόγο ο Άκης Τσοχατζόπουλος σε γραπτή του δήλωση.

Ο κύριος Τσοχατζόπουλος κατηγορεί τις ηγεσίες των δύο μεγάλων πολιτικών κομμάτων πως συμφώνησαν στην κατασκευή ενός και μόνο ενόχου, του ιδίου, με σκοπό την απόσειση των όποιων ευθυνών έχουν «δικοί τους υπουργοί και δικοί τους άνθρωποι» και χαρακτηρίζει απαράδεκτη και ανυπόστατη τη σε βάρος μου κατηγορία από τη Βουλή σχετικά με παθητική δωροδοκία.


Στη δήλωσή του καταλήγει απευθυνόμενος στον ελληνικό λαό, καλώντας τον να αντιληφθεί «τον εκφυλισμό, την παρακμή και τη διάλυση του πολιτικού συστήματος που οδήγησε τη χώρα στη σημερινή κατάσταση αποσάθρωσης της κοινωνικής συνοχής και εξαφάνισης της κοινωνικής αλληλεγγύης, των δικαιωμάτων των πολιτών και της ίδιας της Δημοκρατίας».


 

ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ
Α.ΤΣΟΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΥ

                                                        Μ.Τετάρτη, 11 Απριλίου 2012


                      ΔΗΛΩΣΗ Α.ΤΣΟΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΥ



Επικοινωνιακό προεκλογικό «δώρο» στα δύο μεγαλύτερα κόμματα αποτελεί σήμερα, Μ. Τετάρτη και ημέρα προκήρυξης των εκλογών, η θεαματική προσαγωγή μου στον Ανακριτή Αθηνών κ. Γ. Μαλλή. Η εναντίον μου δικογραφία που του είχε διαβιβαστεί πριν λίγες μέρες εκκρεμούσε και εξεταζόταν στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών με εντολή του Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου από τον Ιούνιο του 2010, πάνω από 20 μήνες, χωρίς αποτέλεσμα.

Το σημερινό περιστατικό αφορά τις ηγεσίες των δύο μεγάλων πολιτικών κομμάτων, που είχαν άψογα συνεργαστεί, -τα έκαναν «πλακάκια», τους είπε αρχηγός κοινοβουλευτικού κόμματος-, και στη σκευωρία, αλλά και στις επιθέσεις σε βάρος μου στο πλαίσιο της Βουλής και της Προκαταρκτικής Επιτροπής με σκοπό την διάσωση των δικών τους υπουργών και των άλλων δικών τους ανθρώπων. Είχαν σκοπό να κατασκευάσουν έναν μόνο ένοχο, εμένα, τον Υπουργό Εθνικής Άμυνας, που υπηρέτησα στη συγκεκριμένη θέση μέχρι το 2001, ενώ η κατασκευή των υποβρυχίων «214» διαρκεί μέχρι και σήμερα στη βάση της ίδιας ακριβώς σύμβασης.

Όπως το Δικαστικό Συμβούλιο του Ανώτατου Ειδικού Δικαστηρίου απεφάνθη τον Αύγουστο του 2011 ότι είναι απαράδεκτη και ανυπόστατη η σε βάρος μου κατηγορία από τη Βουλή σχετικά με την παθητική δωροδοκία, έτσι, είμαι βέβαιος, ότι στο Δικαστικό Συμβούλιο Πλημμελειοδικών της τακτικής Δικαιοσύνης που ακολουθεί θα λάμψει για μία ακόμη φορά η αλήθεια και θα καταρρεύσει η σε βάρος μου σκευωρία.
Δυστυχώς, αυτή ενώ εξυφάνθη εναντίον μου, συμπαρέσυρε σκόπιμα και εκβιαστικά και μια σειρά από αθώους συμπολίτες μου που ουδεμία ευθύνη και ουδεμία σχέση έχουν με όσα επιχείρησαν να μου προσάψουν.
Θλίβομαι για την απαράδεκτη δοκιμασία στην οποία οι άνθρωποι αυτοί υποβάλλονται. Εμένα αφορά, σε τελική ανάλυση, η υπόθεση αυτή και κανέναν άλλον.

Δηλώνω ότι ο αγώνας μου, που ξεκίνησε εδώ και δύο χρόνια, ενάντια σε αυτή τη μοναδική σκευωρία πολιτικής δίωξης με νομικό μανδύα, η οποία τον τελευταίο καιρό παίρνει μορφές συκοφαντίας, σπίλωσης, ηθικής απαξίωσης εναντίον μου, θα συνεχιστεί ανυποχώρητα.
  
Συνδέεται άμεσα –και αυτό καλώ τους πολίτες να αντιληφθούν- με τον εκφυλισμό, την παρακμή και τη διάλυση του πολιτικού συστήματος που οδήγησε τη χώρα στη σημερινή κατάσταση αποσάθρωσης της κοινωνικής συνοχής και εξαφάνισης της κοινωνικής αλληλεγγύης, των δικαιωμάτων των πολιτών και της ίδιας της Δημοκρατίας. Όπως επανειλημμένα έχω δηλώσει, 40 χρόνια στην πολιτική τίποτα δε με συνέδεσε ποτέ με έκνομες ενέργειες ή παράνομες πράξεις.
Η αλήθεια θα λάμψει και ο καθένας θα αναλάβει τις ευθύνες του.

Δεν υπάρχουν σχόλια: