Πέμπτη

Ψάχνει τον έρωτά της στο Βόλο

alt
Όλα ξεκίνησαν στις 22 Φεβρουαρίου στο αεροδρόμιο Ciampino στην Ρώμη, όταν ένας άγνωστος άντρας ρώτησε την Brenilda Payne αν μπορούσε να καθίσει δίπλα της. Τον ερωτεύτηκε στη στιγμή!
Η φοβία της όμως για την απόρριψη την έκανε να μην του ζητήσει κανένα στοιχείο επικοινωνίας με αποτέλεσμα από τότε να τον αναζητά παντού. Το μόνο που γνωρίζει είναι ότι τον λένε Κώστα και είναι από το Βόλο. Αυτή είναι η ιστορία της…
Η Brenilda ζει στην Αμερική και πριν μερικές μέρες έφτασε στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ ένα e-mail στο οποίο και μας ζητούσε να την βοηθήσουμε να βρει κάποιον που έψαχνε στο Βόλο. Της ζητήσαμε να μας πει για ποιο λόγο τον έψαχνε και πέσαμε πάνω σε μια ιστορία… κεραυνοβόλου έρωτα!!!
«Υποθέτω πως ερωτεύτηκα αυτόν τον τελείως άγνωστο άνθρωπο», θα πει ξεκινώντας την ιστορία της. Ήταν στις 22 Φεβρουαρίου όταν ήταν με δύο φίλες της στο αεροδρόμιο Ciampino στην Ρώμη. Ένας άντρας στάθηκε κοντά της και την ρώτησε αν η θέση δίπλα της ήταν πιασμένη. Η Brenilda του απάντησε πως ήταν ελεύθερη και έτσι ξεκίνησε η ολιγόλεπτη γνωριμία τους που έμελλε να της μείνει αξέχαστη.
«Κάθισε δίπλα μου και μιλήσαμε για 40 λεπτά περίπου. Μου είπε για την όμορφη πόλη που μένει, τον Βόλο, και του είπα ότι σκόπευα να επισκεφτώ την Ελλάδα αργότερα μέσα στη χρονιά. Με τις φίλες μου περιμέναμε την πτήση για Παρίσι, ενώ εκείνος είπε ότι πήγαινε στην Βαρκελώνη να επισκεφτεί έναν φίλο και θα επέστρεφε στις 27 Φεβρουαρίου», περιγράφει και συνεχίζει: «η χαζή δεν πήρα ποτέ τον αριθμό του τηλεφώνου του ή το e-mail του. Υποθέτω πως φοβήθηκα την απόρριψη. Όπως και να έχουν τα πράγματα θα κάνω τα πάντα για να τον βρω αυτόν τον άντρα. Το όνομά του είναι Κώστας, μου είπε ότι είναι ένα όνομα πολύ κοινό στην Ελλάδα, και είναι 28 χρονών».
Συνεχίζοντας η Brenilda θυμάται πως «μου είπε ότι έμαθε να μιλά αγγλικά πριν από πέντε χρόνια περίπου και ήταν κακός μαθητής. Ήταν όμορφα ντυμένος. Φορούσε μαύρο τζάκετ και ένα ωραίο τζιν». Τη στιγμή που τον χαιρετούσε στη γραμμή για την επιβίβαση θυμάται πως γελούσε και έκλαιγε συγχρόνως. «Η γραμμή επιβίβασης ήταν μπροστά μου και ήξερα ότι θα τον δω για μια τελευταία φορά. Μου χαμογέλασε και τότε άρχισα να κλαίω και να γελάω. Ήξερα ότι δεν θα τον ξαναδώ. Λέω όμως στον εαυτό μου ότι ήταν η αδελφή ψυχή μου και οι Έλληνες θεοί θα με καθοδηγήσουν για να τον βρω τελικά. Δεν είδα να έχει κάποιο δαχτυλίδι στο χέρι, αν και δεν νομίζω ένας άντρας σαν και αυτόν να μην είναι δεσμευμένος. Αν τον βρω όμως ακόμα και να έχει σχέση δεν με νοιάζει. Αρκεί να μείνει φίλος μου και να ξέρω ότι μπορώ να τον επισκεφτώ»…
Από τη γνωριμία τους μέχρι και σήμερα η Brenilda τον έχει αναζητήσει παντού και έχει επικοινωνήσει όπως λέει με περισσότερους από 100 άντρες στο facebook με το όνομα Κώστας, Κωστής, Κωνσταντίνος με μερικούς από αυτούς να της απαντούν πως δεν είναι ο άντρας που γνώρισε.


Eφ. Ταχυδρόμος (Αλίκη Φωτιάδου)

Δεν υπάρχουν σχόλια: