Σάββατο

21 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 1967-2012




Καταραμένε Παπαδόπουλε 43 χρόνια μετά και ακόμα τυραννάς τα καημένα παιδιά της νέας τάξης ,τόσο που κάθε μέρα μας βάζουν και ένα άρθρο για σένα μήπως και αναστηθείς η ’ακόμα χειρότερα μήπως κάποιος άλλος αρχίσει να σκέπτεται σαν και σένα και τους βάλει σε μπελάδες
Κάνεις πια δεν θυμάται ότι μας άφησες με άδεια κασόνια από όπλα να πολεμήσουμε τους τούρκους και πήγες και πηρές ,χωρίς ντροπή , Phantom f4 , υποβρύχια ,Corsair AMX30 και πυραυλακατους γιατί βρε άθλιε ?
Κάνεις δεν θυμάται ότι μου στέρησες την λάμπα πετρελαίου και τον χωματόδρομο μου ,που τόσο αγαπούσα ,και μου έφερες ηλεκτρικό ,άσφαλτο και τηλέφωνο στην καλύβα μου που μου έδωσες 20 ετες άτοκο δάνειο για να την κάνω σπίτι με μόνο ορό να έχει την τουαλέτα μέσα. Άθλιε εγώ την αγαπούσα την καλυβουλα μου και όταν βλέπω στον Sky σκηνές από την Αφρική όλο κλαίω γιατί μου θυμίζει τα παιδικά μου χρόνια. Δεν φτάνει αυτό γελοίε δικτάτορα αλλά νόμιζες ότι μπορούσες να μιμηθείς και τον Σόλωνα και εφάρμοσες και σεισάχθεια διαγράφοντας τα αγροτικά χρέη του μπαμπά μου βέβαια εσύ ποτέ δεν έμαθες ότι ο διευθυντής της Αγροτικής , κ. Δρακουμελ ,έπαθε καρδιακό μετά αυτό αλλά εγώ το έμαθα μετά όταν είδα το όνομα του στους νεκρούς του πολυτεχνείου ,αλήθεια ρε Σάββα για πες μας πως γίνεται αυτό?
Σαν να μην έφταναν όλα αυτά έστελνες και εκείνο τον ηλίθιο τον Μακαρεζο και έκανε συμφωνίες ακόμη και με τους κινέζους με του βορειοβιετναμεζους και τους πουλούσες και το σιτάρι που έβγαζε ο μπαμπάς και δεν το έδινες στον δημοκράτη τον Λουλη να ζήσει και αυτός .Τι κατάφερες άτιμε ?τώρα όμως είμαι ευτυχισμένος και το δίνω σε δυο μόνο (δημοκρατικές ) εταιρίες και ξεσκίζομαι στο φράγκο τόσο που κάθε Χριστούγεννα δίνω δωράκια στην εθνική , καταραμένε βλάκα με την κακία σου έμεινες.
Τόλμησες και πήρες και βραβείο οικονομικής ανάπτυξης το 73 χωρίς να πάρεις δάνεια και να αφήσεις χρέη και το λέω για να δείξω στους νεώτερους ποσό αντιδημοκρατικός ήσουν και το θυμήθηκα το 2002 όταν ο μεγάλος Σημίτης έφτασε στον ίδιο πληθωρισμό με σένα που τόσο ύπουλα μας είχες φέρει .
Αχρείε Παπαδόπουλε αφού έφαγες έφαγες ,μας φλόμωσες στο ψέμα στο τέλος είχες και το θράσος να μην αφήσεις και το μόνο σου περιουσιακό στοιχείο ,την στολή σου ,στο κράτος ,αφού σκάφτομαι να σε ξεθάψω και να την δώσω στον λαμπρό Πετσαλνικο υπέρ πατρίδας.
Εκείνο που δεν κατάλαβα είναι γιατί έβγαλες τα πετρέλαια στον πρίνο ?σίγουρα σκόπευες στην μόλυνση της ατμόσφαιρας μιας και ήσουν αμερικανοκίνητος .Φυσικά και τα εργοστάσια που πρόσθεσες στην Πτολεμαΐδα και εκείνο που συμφώνησες και πλήρωσες στους φιλίππους με τους ρώσους για τον ίδιο λόγο τα έκανες ,άθλιο υποκείμενο .Τέλος σιχαμερέ φασίστα αντί να κάνεις μνημεία για τον Ζαχαριάδη και όλα τα καλά παιδιά που πάλεψαν να μην υπάρχει Έλληνας πάνω από τον Όλυμπο εσύ τους έστειλες εξορία και ακύρωσες όλα τα σχέδια τους που θα μας έκαναν ένα ευτυχισμένο παράδεισο με κολεχτίβες και κολχόζ όπως τα κατάφεραν οι πλούσιοι γείτονες μας οι Βούλγαροι οι Αλβανοί οι Ρουμάνοι και λοιποί τυχεροί , ενώ σημερα έχουν και συντάξεις και μνημεία και μουσεία ,νάνε καλά ο εθνάρχης μαςκαι ο λαμπρός του ανιψιός.
Αλλά μετά την γκέλα του πολέμου του γιομ κιπουρ πλήγωσες ανεπανόρθωτα τους φίλους μου τους ισραηλίτες και την βρήκες από τον θεό (τον ιδιωτικό τους θεό ,ναι υπάρχει και τέτοιος!!).
Όλα αυτά τα γράφω γιατί μετά από 43 χρόνια εξακολουθώ να ακούω τον παλαβό τον γείτονα μου, που μου πρήζει τα αρχ..ια ,να βγαίνει και να φωνάζει κάθε τέτοια μέρα
 
ΖΗΤΩ Η 21 ΑΠΡΙΛΙΟΥ

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΜΕΛΙΓΑΛΑΣ

Ανώνυμος είπε...

ΓΕΛΟΙΕ ΔΟΣΙΛΟΓΕ