Σάββατο

Αντιστεκεται ο Ζώης στη Συνωμοσια Χαρακοπουλου -Σαμαρα !!!!«Αν ο κόσμος μου ζητήσει να πάω σπίτι μου, θα πάω σπίτι μου. Αν μου ζητήσει να παλέψω πολιτικά, τότε θα παλέψω πολιτικά»

Η ανακοίνωση του κινήματος «Ανεξάρτητοι Έλληνες» από τον Πάνο Καμμένο στάθηκε αφορμή για να φουντώσουν οι φήμες περί συμμετοχής του Λαρισαίου ανεξάρτητου πλέον βουλευτή Χρήστου Ζώη στο νέο αυτό σχηματισμό.

Ήδη εδώ και ώρα αναπαράγεται σε πολλούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους η πληροφορία πως ο Χρήστος Ζώης βρίσκεται στο στενό πυρήνα των στελεχών, που αναμένεται το αμέσως προσεχές διάστημα να δηλώσουν και επισήμως την έμπρακτη στήριξη στο νέο εγχείρημα.

Σε επικοινωνία που είχαμε πριν από λίγο με τον ίδιο, δεν δίστασε να κάνει λόγο για «παραπολιτική σπέκουλα». Πιο συγκεκριμένα ο κ. Ζώης μας δήλωσε τα εξής:

«Ήμουν σαφής και κατηγορηματικός στη συνέντευξη τύπου που παραχώρησα το προηγούμενο Σάββατο στη Λάρισα, όπου εξήγησα στους συμπολίτες μου τις θέσεις μου για όλα τα ζητήματα.

Συνεπώς κάθε «είδηση», φήμη ή παραπολιτική σπέκουλα, ούτε μ’ ενδιαφέρει ούτε με απασχολεί. Όταν έχω κάτι νεώτερο να πω θα το κάνω ο ίδιος».

Να σημειώσουμε εδώ πως στη συνέντευξη τύπου, στην οποία αναφέρεται ο πρώην υφυπουργός, ερωτηθείς για το ενδεχόμενο συνεργασίας του με τον σχηματισμό του Πάνου Καμμένου, είχε απαντήσει χαρακτηριστικά λέγοντας πως «ο Πάνος Καμμένος είναι φίλος μου. Τελεία».

Επίσης στην ίδια συνέντευξη είχε προσδιορίσει και τον τρόπο με τον οποίο θα επέστρεφε πίσω στις τάξεις της ΝΔ, λέγοντας πως απαραίτητη προϋπόθεση θεωρεί την δημόσια τοποθέτηση του προέδρου της ΝΔ κ. Αντώνη Σαμαρά, με την οποία θα αποδεχόταν την ύπαρξη διαφορετικών φωνών μέσα στο γαλάζιο στρατόπεδο για το μνημόνιο, αλλά και της δυνατότητάς τους να στηρίζουν τη διαφορετική αυτή άποψη.
Καθόλου τυχαίο επίσης δεν είναι το γεγονός, πως ο ίδιος ο κ. Ζώης στις κατ’ ιδίαν του συνομιλίες με φίλους ξεκαθαρίζει πως οι επόμενες κινήσεις του θα εξαρτηθούν αποκλειστικά απ’ αυτό που θα του ζητήσει ο κόσμος. «Αν ο κόσμος μου ζητήσει να πάω σπίτι μου, θα πάω σπίτι μου. Αν μου ζητήσει να παλέψω πολιτικά, τότε θα παλέψω πολιτικά», δηλώνει σε όλους τους τόνους, ο ανεξάρτητος βουλευτής.

http://www.larissanet.g

Δεν υπάρχουν σχόλια: