Δευτέρα

Ζώης: Έχω τη συνείδησή μου ήσυχη


Σε δήλωσή του στο ο Χρήστος Ζώης αναφέρει: "Είμαι στη Νέα Δημοκρατία από τα μαθητικά μου χρόνια και δεν έφυγα ποτέ, σε δύσκολες και καλές περιόδους. Δυστυχώς σήμερα κάποιοι αποφάσισαν να με διώξουν γιατί εξακολουθώ να πιστεύω, να υποστηρίζω και να λέω ότι έλεγα πάντα. Παραμένω συνεπής. Έχω τη συνείδηση μου ήσυχη".
Είχε προηγηθεί η διαγραφή από τη Νέα Δημοκρατία των βουλευτών που δεν ψήφισαν τα νέα μέτρα, ανάμεσά τους ο Λαρισαίος τομεάρχης Εσωτερικών και πρώην υφυπουργός κ. Χρήστος Ζώης.
Ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κ. Αντώνης Σαμαράς με επιστολή που αποστέλλει στον Πρόεδρο της Βουλής κ. Φ. Πετσάλνικο, του γνωστοποιεί ότι θέτει εκτός Κοινοβουλευτικής Ομάδας της Νέας Δημοκρατίας τους βουλευτές που καταψήφισαν τα νέα μέτρα.
Αναλυτικά οι "γαλάζιοι" βουλευτές που διαγράφονται:
-Kώστας Μαρκόπουλος (Ευβοίας)
-Βλαχος Γιώργος (Υπόλοιπο Αττικής)
-Παπασιώζος Κώστας (Άρτας)
-Γκιουλέκας Κων/νος (Α' Θεσσαλονίκης)
-Τζήμας Μαργαρίτης (Δράμας)
-Τσαμπίκα Ιατρίδη (Δωδεκανήσου)
-Γιαννάκης Μιχάλης (Βοιωτίας)
-Ζήσης Τζηκαλάγιας (Καστοριάς_
-Ζώης Χρήστος (Λάρισας)
-Γαληνός Σπυρίδων (Λέσβου)
-Μελάς Παναγιώτης (Α' Πειραιά)
-Καρασμάνης Γιώργος (Πέλλας)
-Λεονταρίδης Θεόφιλος (Σερρών)
-Κόλλια Μαρία (Σερρών)
-Τασος Καριπίδης (Σερρών)
-Βαγιωνάς Γιώργος (Χαλικιδικής)
-Βόζενμεπργκ Ελίζα (Α' Αθήνας)
-Δερμετζόπουλος Αλέξανδρος ('Εβρου)
-Κουντουρά Έλενα (Α' Αθήνας)
-Δημήτρης Σταμάτης (Αιτωλοακαρνανίας)
Ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας με έγγραφό του προς τον Πρόεδρο της Επιτροπής Δεοντολογίας του Κόμματος κ. Γ. Τραγάκη, παραπέμπει στην Επιτροπή αυτή, τους παραπάνω Βουλευτές καθώς και τον ευρισκόμενο εκτός Κοινοβουλευτικής Ομάδας, Βουλευτή Β΄Αθηνών κ. Παναγιώτη Καμμένο, με το ερώτημα της οριστικής διαγραφής από μέλη της Νέας Δημοκρατίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: