Πέμπτη

Αυτοί που φεύγουν…αυτοί που μένουν…




Μιλώντας με πολλά παιδιά της ηλικίας μου..άλλα λίγο μεγαλύτερα..άλλα λίγο μικρότερα…μου εξομολογούνται το δίλημμα το οποίο τους έχει μπει στο μυαλό τον τελευταίο καιρό.”Να μείνω ή να φύγω…?”
Άλλοι γιατί πλέον δεν έχουν τίποτα εδώ να τους κρατήσει,ούτε δουλειά..ούτε μέλλον.Άλλοι γιατί αν και έχουν εδώ ήδη μια ζωή..μια δουλειά..ένα πολύ καλός μου φίλος και ένα παιδί ακόμα…νιώθουν όμως πως είτε η δουλειά που έχουν δεν αξίζει τους κόπους και τις θυσίες που κάνανε για να σπουδάσουν..είτε γιατί δεν βλέπουν μέλλον για το παιδί τους.Όλοι αυτοί βράζουν στο ίδιο καζάνι..με διαφορετικά μπαχαρικά ο καθένας αλλά στο ίδιο καζάνι.
Το έχω ζήσει το έξω..πολύ..πάρα πολύ για την ηλικία μου…το έξω το νότιο..το έξω το βόρειο..το έξω το λευκό..το έξω το μαύρο..το έξω το καφέ…το έξω το κίτρινο.
Το απομυθοποίησα και το βλέπω πλέον όπως ακριβώς είναι..λέω τα πιστεύω μου για αυτό σε αυτούς που σκέφτονται να φύγουν έξω..τα πιστεύω μου τους είναι άχρηστα όμως..ο καθένας μας έχει τα δικά του και βάσει αυτών πορεύεται και πράττει…αυτά που ίσως τους φανούν χρήσιμα είναι τα πως είναι εκεί που σκέφτονται να πάνε.Ανάλογα τα θέλω τους…τα πρέπει τους θα τα ζυγίσουν και θα αποφασίσουν τι τους ταιριάζει και τι όχι.
Δεν μπορώ αυτούς που θεοποιούν το εξωτερικό είτε επειδή πήγαν 2 φορές διακοπές έξω ή έχουν σπουδάσει έξω αναθεματίζοντας κάθε τι ελληνικό…όπως επίσης δεν μπορώ αυτούς που δεν έχουν βγει ποτέ έξω απ’την Ελλάδα και μιλάνε για τη ζωή σε άλλες χώρες πιστεύοντας ότι ακόμα και οι ντόποιοι σε αυτές τις χώρες ήταν άτυχοι που γεννήθηκαν σε αυτές και βαράνε τα κεφάλια τους στον τοίχο που δεν έτυχε ο πατέρας τους να χύσει στην Ελλάδα.

Στην ζυγαριά υπάρχουν αυτά που υπήρχαν πάντα…οι καλύτερες επαγγελματικές προοπτικές απ’την μία σε συνδυασμό με καλύτερο υλικοτεχνικό βιοτικό επίπεδο…και απ’την άλλη οι σχέσεις(φιλικές,οικογενειακές) και ένα βιοτικό επίπεδο καλύτερο σε πιο ψυχοκεντρική βάση…καιρός,φαγητό,ρυθμοί ζωής.
Δεν υπάρχει σωστό και λάθος…είναι καθαρά θέμα προτεραιοτήτων οι οποίες εξαρτώνται κατά κύριο λόγο από την προσωπικότητα του καθενός…
Από μένα μέσα απ’την καρδιά μου σε ότι και αν αποφασίσετε…καλή τύχη…

Δεν υπάρχουν σχόλια: