Κυριακή

Δημοψήφισμα για την ιθαγένεια


Είναι γεγονός ότι η παγκοσμιοποίηση προωθεί
την κατάργηση των εθνικών συνόρων και την
αποδόμηση των εθνών-κρατών. Το ελληνικό
έθνος είναι ομοιογενές, σύνολο ανθρώπων με
δεσμούς κοινής καταγωγής με κοινό ιστορικό
παρελθόν, κοινά στοιχεία πολιτισμού, ιδανικών,
γλώσσας και θρησκείας. Ο πατέρας της ιστορίας
Ηρόδοτος βεβαιώνει ότι: «Στις φλέβες των Ελ-
λήνων ρέει το ίδιο αίμα, ομιλούν την ίδια γλώσ-
σα, διαθέτουν κοινά ιερά και τρόπους θυσιών».
«Αύτις δε το ελληνικόν εόν ομαιμόν τε και
ομόγλωσσον και θεών ιδρύματα και θυσίαι ήθε-
ατε ομότροπα». Άρα έθνος είναι κοινή καταγωγή
η εξ αίματος φυλετική συνέχεια των Ελλήνων
από τότε μέχρι σήμερα ομίλουν την αυτήν βα-
σική γλώσσα, είχαν παρεμφερείς γραφές, διέ-
θεταν κοινή θρησκεία, είχαν κοινές παραδόσεις
για την καταγωγή τους και αυτοδιεχωρίζοντο
από τους «βαρβάρους». Ως Έλληνες ΔΕΝ εθε-
ωρούντο οι «μετέχοντες ελληνικής παιδείας»
αλλά οι ανήκοντες αδιαμφισβητήτως στην ελ-
ληνική φυλή. Θυμηθείτε ότι στους Ολυμπιακούς
αγώνες δεν έλαβαν ποτέ μέρος οποιοσδήποτε
μη Έλλην, όσο μεγάλη και αν ήτο η «μετοχή του
στην ελληνική παιδεία». Με άλλα λόγια διέθεταν
ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΕΘΝΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ.
Ο Ισοκράτης Αθηναίος ρήτορας, ο οποίος
υποστήριξε την ένωση των ελληνικών πόλεων
υπό κοινή αρχή «Πανελλήνια Ιδέα» στον πανη-
γυρικό του επιβεβαιώνει λέγων ότι: «αυτήν τη
χώρα κατοικούμε χωρίς να έχομεν εκδιώξει άλ-
λους χωρίς να την έχομε καταλάβει, ευρόντες
αυτήν ακατοίκητον ούτε είμεθα μιγάδες προ-
ερχόμενοι εκ πολλών εθνών, αλλά είμεθα σω-
στοί και γνήσιοι γόνοι προερχόμενοι εξ αυτής
εδώ της γης, την οποία ανέκαθεν κατέχομε και
ζούμε αφού είμεθα αυτόχθονες».
«Ταύτην γαρ οικούμεν ουχ ετέρους εκβαλόν-
τες ουδ’ ερήμην καταλαβόντες ουδ’ εκ πολλών
εθνών μιγάδες συλλεγέντες αλλ’ ούτω καλώς
και γνησίως γεγόναμεν ωστ’ εξ ήσπερ έφυμεν
ταύτην έχοντες άπαντα τον χρόνον διατελούμεν
αυτόχθονες όντες».
Επίσης στην αρχαία Αθήνα δικαίωμα συμμε-
τοχής στα κοινά είχαν μόνο οι Αθηναίοι πολίτες
και όχι οι ξένοι που είχαν εγκατασταθεί στην
πόλη της Αθήνας. Φυσικά δικαίωμα ψήφου δεν
είχαν ούτε οι ξένοι ούτε οι δούλοι. Αρα το δι-
καίωμα της ιθαγένειας δεν παραχωρείται, ιθα-
γενής είναι ο αυτόχθων εξ αίματος γεννηθείς
στην Ελλάδα που είναι από την ίδια φυλή, μιλάει
την ίδια γλώσσα, έχει την ίδια θρησκεία, κοινές
παραδόσεις, ήθη και έθιμα.
Επομένως με την προώθηση του προσχεδίου
νόμου που φέρνει η κυβέρνηση γίνεται μαζική
ελληνοποίηση 534.000 μουσουλμάνων το θρή-
σκευμα μεταναστών με την απόδοση ιθαγένειας
παρόλο που δεν έχουν την εξ αίματος φυλετική
συνέχεια που έχουν οι Έλληνες. Επίσης θα έχουν
το δικαίωμα ψήφου στις νομαρχιακές και δημο-
τικές εκλογές, σε πρώτη φάση. Εδώ είναι και η
υποκρισία της κυβερνήσεως, η οποία είχε αρ-
νηθεί στη Βουλή των Ελλήνων το δικαίωμα ψή-
φου στους Έλληνες ομογενείς που ζουν και ερ-
γάζονται στην Αμερική-Καναδά-Αυστραλία και
Ευρωπαϊκή Ένωση-Γερμανία-Γαλλία κ.λπ. Επίσης
έχει υπογράψει τη συνθήκη Δουβλίνο II από το
2003, κατά την οποία όταν ένας λαθρομετανά-
στης συλληφθεί παραδείγματος χάριν στην Ολ-
λανδία επιστρέφει στη χώρα από την οποία έχει
πύλη εισόδου παραδείγματος χάριν την Ελλάδα.
H Ελλάδα είναι πύλη εισόδου για χιλιάδες λα-
θρομετανάστες κυρίως από μουσουλμανικές χώ-
ρες και χώρες της Αφρικής: Πακιστάν-Αφγανι-
στάν-Μπαγκλαντές-Ιράκ-Νιγηρία κ.λπ.
Η λύση στο τεράστιο εθνικό θέμα που απει-
λεί την ΕΘΝΙΚΗ ΣΥΝΟΧΗ των Ελλήνων είναι να
μπει ποσόστωση στον αριθμό των λαθρομετα-
ναστών. Η Ολλανδία έχει νομοθετήσει ποσό-
στωση 3%, η Ιταλία 2,5%, η Ισπανία του σο-
σιαλιστή Θαπατέρο ενεργεί άμεση απέλαση και
επαναπροώθηση, η Γαλλία του Σαρκοζί δημι-
ούργησε υπουργείο εθνικής ταυτότητας και
μετανάστευσης τη στιγμή που στην Ελλάδα
έχει αρχίσει η αποδόμηση και μόνο της λέξεως
εθνικό. Δεν χωράει αμφιβολία ότι και τα δύο
κόμματα που εναλλάσσονται στην εξουσία είναι
υπέρ της παραχώρησης της ΙΘΑΓΕΝΕΙΑΣ στους
λαθρομετανάστες, επίσης είναι υπέρ της πα-
ραχώρησης πολυπολιτισμικής- πολυφυλετικής-
πολυγλωσσικής και μουσουλμανικής κοινωνίας.
Η ελληνοποίηση 534.000 αλλοδαπών μουσουλ-
μάνων στο θρήσκευμα ενδεχομένως στο όχι
και πολύ μακρινό μέλλον να δημιουργήσει μου-
σουλμανικό κόμμα με είσοδό του στη Βουλή
των Ελλήνων. Στη γειτονική Βουλγαρία όπου
το μουσουλμανικό κόμμα είναι στο κοινοβού-
λιο, καθοδηγείται από γειτονική μας χώρα. Επί-
σης η εγκληματικότητα με τη συμμετοχή αλ-
λοδαπών έχει αυξηθεί και σε εξιχνιασθέντα
εγκλήματα έχει ως εξής: ΛΗΣΤΕΙΕΣ ποσοστό
50,44% έναντι συμμετοχής ημεδαπών 49,56%,
στις κλοπές-διαρρήξεις 51,45%, στα αδικήματα
σεξουαλικής εκμετάλλευσης 58,30% την απο-
κλειστικότητα έχουν οι αλλοδαποί στα αδική-
ματα που αφορούν στις πλαστογραφίες, στις
παραβάσεις πνευματικής ιδιοκτησίας και την
επαιτεία. Τα στοιχεία είναι από την εφημερίδα
«Ελευθερία» (1/2/2010). Η πρώτη φάση ελ-
ληνοποίησης λαθρομεταναστών έγινε από την
κυβέρνηση Σημίτη, η δεύτερη φάση από τον
πρώην υπουργό Εσωτερικών Προκόπη Παυλό-
πουλο της Ν.Δ. με το νόμο 3386/23-08-2005
(είσοδος διαμονή και κοινωνική ένταξη υπη-
κόων τρίτων χωρών στην ελληνική επικράτεια).
Στο άρθρο 1 παράγραφος ε με το πρόσχημα
της «οικογενειακής επανένωσης» γίνεται η εί-
σοδος και η διαμονή στη χώρα όλων των μελών
της οικογενείας του υπηκόου τρίτης χώρας που
διαμένει στην Ελλάδα, ασχέτως εάν οι οικο-
γενειακοί δεσμοί δημιουργήθηκαν πριν ή μετά
την είσοδό τους στη χώρα. Άρθρο 1 παράγρα-
φος ζ επί μακρόν διαμένων είναι ο υπήκοος
τρίτης χώρας που αποκτά την ανωτέρω ιδιό-
τητα και μας παραπέμπει στο άρθρο 67 του
παρόντος νόμου. Το άρθρο 67 του παρόντος
νόμου λέει ότι ο ενήλικος υπήκοος τρίτης χώ-
ρας που διαμένει κατά το πέντε τελευταία έτη
στην Ελλάδα μπορεί να αποκτήσει την ιδιότητα
του επί μακρόν διαμένοντος. Στο ίδιο άρθρο
67 παράγραφος 4 του δίνει τη δυνατότητα εάν
απουσιάζει έξι έως δέκα μήνες από την Ελλάδα
να προσμετρώνται στον υπολογισμό της πεν-
ταετίας και οι περίοδοι απουσίας. Στο άρθρο
53 του παρόντος νόμου δίνει την δυνατότητα
σε υπήκοο τρίτης χώρας που κατοικεί στην Ελ-
λάδα επί δύο τουλάχιστον έτη να ζητήσει την
είσοδο και διαμονή στη χώρα και των μελών
οικογενείας του προς αύξηση έτσι του αριθμού
των αλλοδαπών. Στο άρθρο 68 του παρόντος
νόμου κριτήρια απόκτησης της ιδιότητας του
επί μακρόν διαμένοντος είναι η επαρκής γνώση
της ελληνικής γλώσσας και γνώση στοιχείων
της ελληνικής ιστορίας και του ελληνικού πο-
λιτισμού. Στην ίδια φιλοσοφία κινείται και ο
νόμος 3536/23-02-2007 εισάγοντας «ειδικές
ρυθμίσεις θεμάτων μεταναστευτικής πολιτι-
κής». Σύμφωνα με το άρθρο 44 παράγραφος
2 του Συντάγματος ο Πρόεδρος της Δημοκρα-
τίας προκηρύσσει με διάταγμα Δημοψήφισμα
για κρίσιμα εθνικά θέματα ύστερα από απόφα-
ση της απόλυτης πλειοψηφίας του όλου αριθ-
μού των βουλευτών που λαμβάνονται με πρό-
ταση του υπουργικού συμβουλίου.
Άραγε η κυβέρνηση της συμμετοχικής δημο-
κρατίας όπως θέλει να ονομάζεται θα το τολ-
μήσει; Πρέπει κάποτε στην Ελλάδα να λειτουρ-
γήσει η άμεση δημοκρατία έτσι και αλλιώς η λέ-
ξη δημοκρατία είναι σύνθετη από τη λέξη δήμος
που σημαίνει λαός και από τη λέξη κρατώ που
σημαίνει εξουσιάζω και εμφανίστηκε για πρώτη
φορά στον Ηρόδοτο.
Θα λειτουργήσει η δημοκρατία ή θα παρα-
μείνουμε στην κληρονομική ολιγαρχία;

Από τον Παναγιώτη Ταλιάνη

Δεν υπάρχουν σχόλια: