Σάββατο

Terrorism in Greece!!! Was the Minister of Labor involved in attacks against Americans?














-->
Εξοχωτατε κ Υπουργε

Λιγο πριν τις τελευταίες εκλογές αν ενθυμείσθε επικοινωνήσατε μαζι μου απο Ελλαδα εις τις ΗΠΑ και μου υποσχεθήκατε οτι θα μου στέλνατε κάποια επιστολή Συγγνώμης και θα ανακαλούσα έτσι την μήνυση που εχω καταθέσει ενωπιον των Αμερικανικών Αρχων εναντιον σας επειδη στις 8 Αυγουστου 1974 ως Αρχηγος Ομαδος Τρομοκρατων και Τραμπουκων αυτοπροσδιορισμενων ως Μαοικων, με κακοποιησατε βαναυασα και με προκαλεσατε βλαβες εις την Υγειαν μου οι οποιες με ταλαιπωρουν και σημερα.!!!

Σας επεστησα την προσοχην τοτε, οτι κατα την Αμερικανικην Νομοθεσιαν και επειδη απολαμβανω της Προστασιας του Αμερικανικου Κρατους εξακολουθειτε να ειστε υποδικος και ότι στην Αμερικη (υπόθεση Πολανσκι)τα αδικηματα δεν παραγραφοναται και οι κακοποιοι τιμωρουνται.!!

Επειδη σας εχω εγκαλεσει ενωπιον των Αμερικανικων Δικαστηριων διοτι αδικα βιοπραγησατε εναντιον Αμερικανου Πολιτη οπως ο Υποφαινομενος θελω να σοβαρευθειτε και εστω και τωρα και να μου ζητησετε συγνωμην .Μονο ετσι θα σταματησω να σας διωκω.

130 μερες μετα το τηλεφωνημα σας εξακολουθειτε να με αγνοειτε!!

Κατοπιν των ανωτερω σας παραδιδω αφ ενος μεν εις την κρισιν των Ελληνων αφ ετερου σας πρειδοποιω οτι οπου και αν σταθειτε θα με βρειτε μπροστα σας!!!Καλω επισης την Αμερικανικην Πρεσβεια των Αθηνων να μην σας χορηγησει ποτε Βιζα διοτι υπηρξατε εχθρος του Λαου των ΗΠΑ σε ολη σας τη ζωη και με πραξεις στηριξατε και υποθάλψατε την Τρομοκρατιαν στην Ελλαδα.
Ευτυχως που η Αμερικη ειναι σοβαρη χωρα και εγληματικες πραξεις σαν αυτες που διαπραξατε σε βαρος μου δεν παραγραφονται.

Για ολα τα παραπανω επικαλουμε την μαρτυριαν των κκ

Γ Σουρλα -Ιατρου-Βουλευτου Μαγνησιας-τ Αντιπροεδρου της Ελληνικης Βουλης

Β Κοκαλη - Ιατρου -τ Προεδρου του Ιατρικου Συλλογου Λαρισας


Αρης Δεσλης

ΗΠΑ

http://arisdeslis.blogspot.com/2010/01/blog-post_4824.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: