Πιστεύεις
ρε Ηλίθιε ότι οι Λαρισαιοι θα σε βγάλουν Δήμαρχο? Σκατα Θα σε βγάλουν!!!Θα βγάλουμε
αφίσα τον πατέρα σου και τον μπάρμπα σου που τα έτσουζαν στις ταβέρνες της Λάρισας
με τον Λαδά και τον Μιχαλο και κάρφωναν Εθνικιστές στον Τσιλικουδη –έχουμε τις φωτοτυπίες
με υπογραφές- ενώ εσύ λίγο μετά παρίστανες τον Αντιστασιακό!!!Παλιοκοπρια του
κερατα!!!
Ο
άνθρωπος που έφερε την αστυνομία στο Αρχαίο Θέατρο Λάρισας.... ναι καλά
διαβάσατε- την Ελληνική Αστυνομία στο Α' Αρχαίο Θέατρο-έχει όνομα και
επίθετο, Κωνσταντίνος Διαμάντος- πρόεδρος του ΤΕΕ Κ/Δ Θεσσαλίας
-
ενώ για αρκετές ώρες πριν είχε κατασκηνώσει στο αστυνομικό τμήμα και
απαιτούσε την παρουσία εισαγγελέα για να κλείσει το Θέατρο και να μη
διεξαχθεί η παράσταση με μια σοπράνο (εκεί άκουσε και διάφορα ακατάλληλα
από τους αστυνομικούς βέβαια)
το
ίδιο βράδυ περιφερόταν πάνω σε ένα ποδήλατο με ένα παγωτό στο χέρι πέρα
δώθε και γύρω από τον αύλειο χώρο παρακολουθώντας την εκδήλωση!!!.
Σημειωτέον δε πως επιχείρησε στο τέλος να συναντήσει και την ίδια τη
σοπράνο και την περίμενε για αρκετή ώρα εξω από το ξενοδοχείο της, η
οποία όμως εξερχόμενη επιδεικτικά; τυχαίως; τον αγνόησε
Κατά
το διάστημα της ίδιας μέρας έχει αποστείλει σωρεία επιστολών με
απειλητικό-εισαγγελικό ύφος σε διάφορους εμπλεκόμενους φορείς- Υπουργείο
Πολιτισμού , ενώ μόλις που πρόλαβε να ακύρωσει την πολυδιαφημιζόμενη
σύσκεψη που είχε εξαγγείλει μαζί με κάποιους φίλους του για το Θέατρο
για τεχνικούς λόγους όπως διατείνεται στο email του - η πραγματικότητα
όμως είναι πως κανείς δεν προσήλθε είτε έδωσε ανάλογη σημασία
Μιλάμε
για τη γελοιότητα σε όλο της το μεγαλείο. Εντούτοις αν ανατρέξει κανείς
στον ηλεκτρονικό και έντυπο τύπο δε θα δει τίποτα από αυτά τα
καραγκιοζιλίκια να περιγράφονται, είναι να απορεί κανείς αν και πλέον
βοά όλο και πιο πολύ πως μοιράζει χρήματα δεξιά και αριστερά- χρήματα
που όσοι τον γνωρίζουν απορούν που βρίσκει ακριβώς - όντας ένας ελαφρά
αμειβόμενος συνδικαλιστής (το ΤΕΕ φαίνεται πως είναι το μόνο
επιμελητήριο ακόμη που πληρώνει τους προέδρους του στην Ελλάδα)- και ως
κάποιος που δε φαίνεται να έχει εργαστεί κάπου για κάτι παραπάνω από μία
δεκαετία.
Δείτε
και θαυμάστε ύφος και προχειρότητα. Το λυπηρό ειναι πως έχει
καταστρατηγήσει πλήρως το θεσμικό του ρόλο χρησιμοποιώντας το ΤΕΕ, και
τους υπαλλήλους του τάζοντας τους απίθανα πράγματα (μέχρι και τον μόνιμο
υπάλληλο του ΤΕΕ και δημοσιογράφο κ. Σωτήρη Ζαχαριά τον οποίο εξωθεί σε
γλοιώδεις γραφόμενα στον τύπο υπέρ του) ως εφαλτήριο των ματαιόδοξων
πολιτικών του επιδιώξεων χωρίς κανένας να του προβάλει τη παραμικρή
αντίσταση. Πραγματικά λυπηρό για ένα τέτοιο θεσμικό όργανο- να έχει
καταντήσει βορά του συγκεκριμένου κυρίου
Κάποια στιγμή όμως και τα ανέκδοτα τελειώνουν
Οταν στο βιογραφικο του ξεχασε να πει λεξη για το οτι ηταν Αρχηγος της Νεολαιας της ΔΗΑΝΑ!!!!
ΔΙΑΜΑΝΤΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ |
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ
Ονοματεπώνυμο: Διαμάντος Κωνσταντίνος του Δημητρίου Εκλ.Περιφέρεια: Λάρισα Διεύθυνση: Περραιβού 8, Λάρισα Τηλέφωνο:2410-530324 / 532291 Φαξ:2410-538930 e-mail: kdiam@tee.gr Προσωπική ισοσελίδα: www.onar-larissa.blogspot.com Επάγγελμα: ελεύθερος επαγγελματίας, μελέτη και κατασκευή ιδιωτικών & δημόσίων έργων |
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ
Γεννήθηκα στη Λάρισα το 1964 και τελείωσα τις εγκύκλιες σπουδές στο 1ο Γυμνάσιο-Λύκειο Λάρισας. Παντρεμένος με την Βάσω Ναπ. Περιστέρη, Πολιτικό Μηχανικό. Έχω πέντε παιδιά, 4 αγόρια ( 16, 3 και 2 χρονών καθώς και 2 μηνών) και μία κόρη (12 χρονών).
Σπούδασα Πολιτικός Μηχανικός στην Πολυτεχνική Σχολή Ξάνθης, του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης. Κατά τη διάρκεια των σπουδών μου διετέλεσα μέλος του ΔΣ του Συλλόγου φοιτητών και ως εκπρόσωπός τους μέλος της Συγκλήτου και του εκλεκτορικού σώματος των Πρυτανικών εκλογών. Συμμετείχα στο 14ο Παν-σπουδαστικό Συνέδριο το 1984 στο οποίο ήμουν και μέλος του Προεδρείου. Μιλάω Αγγλικά.
Μέλος της ΜΑΚΙ-ΟΝΝΕΔ (από το 1979),διετέλεσα υπεύθ. ΔΑΠ-ΝΔΦΚ Ξάνθης (1983-1985) και του ΚΣ ΔΑΠ-ΝΔΦΚ. Είμαι μέλος της ΝΟΣ στο ν. Λάρισας και συμμετείχα ως μέλος σε όλα τα Συνέδρια της ΝΔ (1998-σήμερα).
Διετέλεσα επί δύο θητείες Πρόεδρος Συλλόγου Ελευθέρων Επαγγελματιών ν. Λάρισας(1991-1994), μέλος Κ. Α/πείας ΤΕΕ (1991-1994 και 2003-2009), στη ΔΕ ΤΕΕ Κεντρ.& Δυτ. Θεσσαλίας ως μέλος (1997-2000),ως Αντιπρόεδρος (2001-2003) και, δύο φορές ως Πρόεδρος ( 2004-2009).
Μέλος του Συλλόγου Πολιτικών Μηχανικών Ελλάδος στο ΔΣ του οποίου υ-πήρξα 1ο αναπληρωματικό μέλος.
Υπήρξα ο μακροβιότερος Πρόεδρος της Δημοκρατικής Κίνησης Μηχανικών Κεντρ. & Δυτ. Θεσσαλίας (1998-2008) ενώ, υπήρξα και μέλος της Κεντρικής ΔΕ της ΔΚΜ (2003-2006).
Από το 1989 είμαι ελεύθερος επαγγελματίας ασχολούμενος με τη μελέτη και κατασκευή Ιδιωτικών και Δημόσιων δομικών έργων και ειδικών κατασκευών, και ειδικά με στατικές μελέτες.
Είμαι Πρόεδρος ΟΚΕ ν. Λάρισας ( 2009-2010), μέλος Περιφ. Συμβουλίου Θεσσαλίας και Επιτροπής Παρακολούθησης ΠΕΠ Θεσσαλίας (Γ΄ΚΠΣ) (2004-2009) και του ΕΣΠΑ Χ.Ε. Θεσσαλίας.-Στ. Ελλάδας.- Ηπείρου.
Διετέλεσα μέλος του ΔΣ Δημ. Πινακοθήκης-Μουσείο Γ.Ι. Κατσίγρα (1998-2006), μέλος της Επιτροπής Διεκδίκησης των Μεσογειακών αγώνων «Βόλος-Λάρισα 2013» καθώς και της 1ης Οργανωτικής Επιτροπής.
Είμαι μέλος του Πανελλήνιου Συλλόγου Γονέων & φίλων παιδιών με σύνδρο-μο Down και, εθελοντής Αιμοδότης (από το 1989).
Πρωτοφανής υποκρισία του πρωτοπαλίκαρου της ΔΗΑΝΑ που θέλει ξαφνικά να σώσει τη Λάρισα και να γίνει Δήμαρχος!!!
Πηραμε το παρακατω Email και το δημοσιευουμε αυτουσιο.Το Email του αποστολεα είναι στη διαθεση μας
Πρωτοφανής υποκρισία του πρωτοπαλίκαρου της ΔΗΑΝΑ που θέλει ξαφνικά να
σώσει τη Λάρισα και να γίνει Δήμαρχος!!!
Έκανε
αντίσταση πρωτοστατώντας στις γιορτές του Πολυτεχνείου καίτοι γνώριζε
ότι όλη του η οικογένεια έγλυφε στο στρατιωτικό καθεστώς।
Το έχουμε
ξαναδεί το έργο με τα παιδιά της πλουτοκρατίας να γίνονται ακόμα και
Κνιτες από αντίδραση στο σπίτι τους। Φυσικά από τον κανόνα δεν
εξαιρείται και ο Σαμαρικος Ντίνος που τελευταία θέλει να εμφανισθεί
ηγέτης της Λαϊκής Δεξιάς να σώσει τη Λάρισα από όλες τις αμαρτίες του
παρελθόντος και να γίνει Δήμαρχος। Σε όλη του την πορεία - μαθητής
,φοιτητής αλλά και αργότερα σαν συνδικαλισμένος μηχανικός
πρωτοστατούσε στις Γιορτές του Πολυτεχνείου τιμώντας την ηρωική
……..Ηλενια που …………..σκοτώθηκε κάτω από τις ερπύστριες των Τανκς και
που αργότερα αποδείχτηκε απάτη.!!!!!
Και επειδή
υπάρχει μνήμη και μάρτυρες στη Λάρισα μπορείς Ντίνο να μας πεις η
οικογένεια σου Πατερας-Μπαρμπας ήταν συνομιλητές του στρατιωτικού
καθεστώτος στη Λάρισα? .Ήταν επισκεπται του Λαδα και του Μιχαλου και
του Τσιλικουδη? Και αν ναι τι λες για αυτά τα καταδικαζεις?
Τώρα τι θα μας προβάλλεις και το αντιστασιακό σου προφίλ? Για τόσο μαλακες περνάς τους Λαρισαίους!!!
Οι αλλόκοτοι φωστήρες του πουθενά!!!!
Tα έχουμε πάρει με την Υπόθεση
Διαμαντου!!! Με όλους αυτούς τους Νεοδιασπαρτους Ηγεμονίσκους. Τους
γιούς των πλούσιωνμπαμπάδων!!!
Μια ζωη βερμπαλιστικές κορώνες ο νεοφερμενος Εθνοσωτήρας Ντινος !!!
Μα είναι δυνατόν ο τύπος αυτός, που
στο κάτω κάτω της γραφής εκτός από την προεδρία του ΤΕΕ, δεν μας έχει
συνηθίσει σε τίποτα επιτυχημένες παρεμβάσεις η προσωπικές επιτυχίες.
για να πούμε εντάξει……… ο τύπος έχει Ιδέες.
Μας περναει τους Λαρισαίους για κάφρους?
Ο τύπος λεει ούτε λίγο ούτε πολύ ότι θα λύσει όλα τα προβλήματα της Ελλάδος!!!!!!.Δηλαδή τίποτα!!!Αερα κοπανιστο...
Πρόσφατα όταν ρωτήθηκε από πού αντλεί το δικαίωμα να προλαβαίνει τις εσωκομματικές διαδικασίες είπε ωμα, ότι συνωμοτούσε!!!
Το είπε με αλλά λόγια !!!!
Συνωμοτούσε όλη του τη ζωή .Απο πιτσιρικάς. Από την Νεολαία !!! Από την Νεολαία της ΔΗΑΝΑ.!!!
Εμείς Ντίνο έχουμε μνήμη!!! Γνωρίζουμε το σοι σου. Θυμόμαστε πως πολιτεύονταν και την περίοδο της 7ετιας.Θυμαμαστε και εσένα!!!!
Εις την Ελλάδα σήμερα δεν λείπουν οι ιδέες. Υπάρχουν!!! Εκείνο που λείπει είναι το Πολιτικό Ήθος. Είναι η τσίπα που λεμε εμείς.
Έχει συμβεί δε το εξής συνταρακτικό
γεγονός στις τοπικές κοινωνίες. Η φυσική της Ηγεσία, αηδιασμένη από τις
αποφάσεις της μεταπολιτευτικής πλειοψηφίας να ηρωοποιεί τους τίποτα ,
έχει περάσει στο περιθώριο!!!
Αποτέλεσμα βρήκαν ευκαιρία οι
διάφοροι Διαμαντοι να εμφανίζονται απο το πουθενα, να μας σώσουν!!!Και
εάν έχουμε μπει βαθειά σαν δεξιά σε μια απέραντη κρίση, αυτοί εδώ οι
Ηγετίσκοι εχουν βαλθεί να μας εξαφανίσουν!!!
Ο δημοκρατικότατος, κατά τα άλλα,
Ντινος Διιαμαντος θιχθηκε που ομάδα ανήλικων νεαρών επιτέθηκε με
σφοδρότητα εναντίον Πακιστανών, καταγράφοντας έτσι το πρώτο ((σοβαρό και
επίσημο ρατσιστικό κρούσμα βίας στην πόλη))!!!.
http://www.larissanet.gr/2013/01/28/diamantos-gia-to-kroysma-ratsistikis-vias/
Και ενω οι λαρισαιοι στην πλειψηφια
τους εκλεισαν τα ματια στην ολη Ιστορια μια μειoψηφια λαθρολαγνων
αριστερων και συνοδοιπορων ((δεξιων)) προσπαθει να κανει την τριχα
τριχια.!!!
Ειναι ενα από τα νεοελληνικά
φαινόμενα τις τελευταίας δεκαετίας ο αντιρατσισμός. Αμέτρητα χρήματα
έχουν ξοδευτεί από το κράτος για την προπαγάνδα υπέρ του. Χιλιάδες
διαλέξεις, βιβλία, ταινίες, σχολικές εκδρομές, ακόμη κα μαθήματα στα
πανεπιστήμια , όλα αυτά στην αντιρατσιστική εκστρατεία, για τη διαφώτιση
και διαπαιδαγώγηση του ελληνικού λαού. Σύλλογοι, φορείς, σωματεία,
τηλεοπτικοί σταθμοί, δελτία ειδήσεων, υπαρκτοί και ανύπαρκτοι, όλοι
ενωμένοι στην αντιρατσιστική δράση.!!!
Παρατηρείται ακόμη το φαινόμενο ο
αντιρατσισμός να είναι η σύγχρονη προμετωπίδα όλων των πολιτικών
παρατάξεων!!!.Ουδείς έχει το δικαίωμα να μην τον ασπαστεί.
Αποτελεί το διαβατήριο για πολιτική
καριέρα, για είσοδο στον κύκλο των «επωνύμων», για ακαδημαϊκή καταξίωση,
για επιχειρηματική επιτυχία, ακόμη και για στυγνή κερδοσκοπία.
Ίσως αυτή να είναι και η βαθύτερη
ουσία του «κινήματος» του αντιρατσισμού: μια πέρα ως πέρα κερδοφόρα
επιχείρηση, μια βιομηχανία κέρδους και ψεύδους, η οποία συνδυάζει το
τερπνόν μετά του ωφελίμου, την διάβρωση της ελληνικής κοινωνίας, και την
είσπραξη κρατικών, ευρωπαϊκών και πολλών άγνωστης προέλευσης κονδυλίων.
Διαβασε Νικος Πιτσουλης -ΚΕΚ
Δημητρα-η γνωστη παπαδοκορη και αλλοι που ακομα και σημερα μετα τα οσα
εχουν γραφτει για τις παρανομες Χρηματοδοτησεις των ΜΚΟ κυκλοφορουν
ελευθεροι εδω στη Λαρισα....και μετεχουν και σε προγραμματα ΕΣΠΑ διπλα
στον Αγοραστο.!!!
Αληθεια τι εγινε,που κρυβονταν ο
Διαμαντος τοτε που ειχε αποκαλυφθει το σκανδαλο με τις ΜΚΟ στη
Λαρισα?Ειχε βγαλει το σκασμο ο ευαισθητος Ντινος.......
Το ζήτημα του αντιρατσισμου έχει
προκύψει από τη στιγμή που εκατομμύρια αλλοδαποί εισήλθαν και
εγκαταστάθηκαν παράνομα στην Ελλάδα. Σήμερα πλέον μπορούμε να πούμε πως η
παρουσία τους αποτελεί την μεγαλύτερη κοινωνική πληγή, αλλά και κάτι
ακόμη: τον μεγαλύτερο κίνδυνο που διέτρεξε ποτέ η ελληνική ιστορία, τον
κίνδυνο της βιολογικής αλλοίωσης του πληθυσμού.
Οι στατιστικές μελέτες δείχνουν πως
οι γεννήσεις Ελλήνων μειώνονται ενώ οι γεννήσεις αλλοδαπών αυξάνονται.
Πλέον υπάρχουν σχολεία στα οποία οι Έλληνες μαθητές είναι η τραγική
μειοψηφία, μια μειονότητα θα λέγαμε, για την οποία όμως δεν
ενδιαφέρονται οι κρατικοδίαιτοι θιασώτες των μειονοτήτων.
Το μεταναστευτικό πρόβλημα συνδέεται
άμεσα, αν δεν είναι ο δημιουργός τους, με όλα τα προβλήματα της
κοινωνίας μας. Το δημογραφικό, το ασφαλιστικό, το οικονομικό, το
εργασιακό, την ασφάλεια, το εκπαιδευτικό.
Όλα αυτά έχουν ως γραμμή αφετηρίας την πλημμυρίδα των ξένων που ζουν στην Ελλάδα.
Έστω όμως να δεχτουμε ότι για τα
οικονομικής και εργασιακής φύσεως προβλήματα μπορεί να υπάρξει λύση,
για το δημογραφικό ομως πρόβλημα τι μέλλει να συμβεί;
Οι πολιτικοί σωτήρες έχουν την
απάντηση, λέγουν πως η αύξηση του ελληνικού πληθυσμού θα επέλθει από τις
νέες γενιές μεταναστών που θα γεννηθούν στην χώρα. Λύση ταυτόσημη με
εφιάλτη. Το ότι μπορεί κάποιος να γίνει Έλληνας πολίτης, γεγονός που
είναι νομική πράξη, δεν σημαίνει ότι μπορεί να γίνει και Έλληνας,
γεγονός που είναι βιολογική πραγματικότητα.
Αυτό όμως δεν φαίνεται να απασχολεί
το «αντιρατσιστικό κίνημα», και τον Ντινο Διμαντο που και πάλι με αφορμή
που ομάδα ανήλικων νεαρών επιτέθηκε με σφοδρότητα εναντίον Πακιστανών
βρήκε την ευκαιρία να προπαγανδίσει για το όραμα της πολυπολιτισμικής
Ελλάδας.
Η υποκρισία τους δεν έχει όρια. Αυτοί
που κραυγάζουν στα τηλεοπτικά παράθυρα να καταργηθούν οι παρελάσεις, οι
ίδιοι είναι που υπερασπίζουν τους αλλοδαπούς που μετέχουν στις
παρελάσεις. Είναι οι ίδιοι που μιλάνε για τον «φετιχισμό» της σημαίας,
αυτοί που υπερασπίζουν το κάψιμο της ελληνικής σημαίας, με αυτούς που
δηλώνουν υπερήφανοι που αλλοδαποί μαθητές είναι σημαιοφόροι στις
παρελάσεις.
Προφανώς θέλουν παρελάσεις χωρίς
Έλληνες, θέλουν σημαία χωρίς Έλληνες, θέλουν μια Ελλάδα χωρίς Έλληνες.
Είναι οι ίδιοι που δηλώνουν υπερήφανοι για την πολυπολιτισμική
εκπαίδευση, αλλά ταυτόχρονα τα παιδιά τους φοιτούν σε ιδιωτικά σχολεία,
τα οποία φυσικά δεν έχουν μετανάστες.
Είναι οι ίδιοι που μάχονται για τη
«ομαλή ένταξη» των μεταναστών στην κοινωνία, αλλά οι μοναδικοί
μετανάστες που γνωρίζουν είναι αυτοί που αδειάζουν τους κάδους
απορριμμάτων στις πολυτελείς επαύλεις τους.
Πολιτικός κόσμος και ΜΜΕ είναι οι
αχθοφόροι, οι ιεραπόστολοι του αντιρατσισμού. Δικαίωμά τους, αλλά γιατί
αλήθεια δεν το εφαρμόζουν στην πράξη; Γιατί άραγε οι καναλάρχες δεν
επιλέγουν έναν αλλοδαπό να παρουσιάζει το δελτίο ειδήσεων;
Γιατί οι πολιτικάντηδες δεν εκλέγουν
για πρόεδρο του κόμματός τους έναν μετανάστη; Δεν νομίζουμε πως το όλο
θέμα έχει κάνει μόνο με την ψηφοθηρική εκμετάλλευση των ξένων, που πολύ
σύντομα θα είναι εκλογική πελατεία των κομμάτων.
Ολόκληρη η αντιρατσιστική προπαγάνδα
εστιάζεται στο να μειώσει την αίσθηση εθνικής ιδιαιτερότητας των
Ελλήνων, αποσκοπεί στη δημιουργία μιας νέας κοινωνικής σύνθεσης που δεν
θα είναι πια ελληνική.
Κανείς στο δημόσιο βίο δεν έχει το
δικαίωμα να μιλήσει για την ελληνική φυλή, τον εθνικό πολιτισμό την
ελληνική ιστορία, για την θρησκεία, τις παραδόσεις.
Αμέσως θα τεθεί σε θέση απολογίας, θα χαρακτηρισθεί ως γραφικός και ρατσιστής, ως επικίνδυνος και ως γελοίος, ως ΦΑΣΙΣΤΑΣ!!!
Αυτό πέτυχαν, να μιλάμε για την
Ελλάδα ως απολογούμενοι. Κατάφεραν στη δημόσια ζωή ο Ελληνισμός να
αντικατασταθεί από τον αντιρατσισμό. Ας έχουν όμως στο πίσω μέρος του
μυαλού τους, πως στην ιστορία επικρατεί το απρόβλεπτο. Αυτό να το
θυμούνται καλά όσοι έφτασαν την Ελλάδα στην σημερινή παρακμή.
Αυτό κανει ο Ντινος Διαμαντος και
καποοι στα τοπικα ΜΜΕ παρουσιάζοντας τα γεγονότα με τις απαιτούμενες
διογκώσεις η παραμορφώσεις ώστε να φτάσει στον μεσο Λαρισαιο η εικόνα
ενός "Γκουαντάναμο" στο κέντρο της Λαρισας .
Επανειλημμένα "φίλοι" τους
"αντιεξουσιαστές", δεν αρκούνταν σε απλές προσβολές των θρησκευτικών
συμβόλων της χριστιανικής θρησκείας, αλλά προχωρούσαν και σε πράξεις
ιεροσυλίας και βεβήλωσης ορθοδόξων εκκλησιών, γράφοντας χυδαιότητες πάνω
σε εικόνες, προτρέποντας με συνθήματα και άλλους να πράξουν το ίδιο και
τέλος τοποθετώντας βόμβες στο εσωτερικό ναών, λίγες ημέρες πριν την
Μ.Εβδομάδα.Που ηταν τοτε αραγε ο Ντινος Διαμαντος?
Τότε λοιπόν κανείς μας δεν είδε ούτε
τα ΜΜΕ, ούτε τους ψευτοαριστερούς αντιρατσιστές να δείχνουν την ίδια
ευαισθησία.Οι βεβηλωμένοι χώροι λατρείας των χριστιανών και οι
βομβιστικές επιθέσεις, για τα ΜΜΕ αποτελούσαν χαμηλού δημοσιογραφικού
ενδιαφέροντος ειδήσεις και στην καλύτερη περίπτωση παρουσιάσθηκαν όπως
ένα τροχαίο ατύχημα σε επαρχιακό δρόμο (φυσικά ούτε λόγος για συζήτηση
και σχόλια απο φιλοξενούμενους αγανακτισμένους ορθόδοξους
χριστιανούς).Είναι βεβαίως αυτονόητο ότι ΚΑΝΕΙΣ εκπρόσωπος του
ΑΝΤ.ΑΡ.ΣΥ.Α η κάποιου "προοδευτικού" ή συντηρητικού κόμματος δεν
κατήγγειλε αυτές τις ενέργειες των "ΤΑΓΜΑΤΩΝ ΕΦΟΔΟΥ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΕΠΟΧΗΣ".
Εκεινο ομως που εξοργιζει περισσοτερο ειναι αυτο που γραφει
Πρέπει
να ανασύρουμε από τη μνήμη μας το περιστατικό με τον Τσενάι και την
Ελληνική σημαία. Σήμερα, το παιδί που «μετείχε της Ελληνικής Παιδείας»
και η «κοινωνία με την ανοχή της Πολιτείας» του αρνήθηκε τη σημαιοφορία
στην παρέλαση, είναι 28 χρονών, «αμερικανοσπουδαγμένος» και
«γαλουχημένος» πλέον στα «μεγάλα οράματα», ετοιμάζεται να αναλάβει τις
τύχες της Αλβανίας και ισως και της Λαρισας.Θα τον βαλεις στο Ψηφοδελτιο σου Ντινο?Κυκλοφορει και αυτο!!!
Ο Οδυσσέας Τσενάι σπούδασε, με τα χρήματα των Ελλήνων φορολογουμένων, στα...καλύτερα κολέγια της Αμερικής - Τώρα μεγάλωσε και έρχεται, ως αρχηγός στο “Δημοκρατικό Κόμμα
Αλβανοφώνων” για να διεκδικήσει για τους Τσάμηδες την μισή Ελλάδα!!!
Θυμάστε το Αλβανάκι με την Ελληνική σημαία.!!!
O Οδυσσέας Τσενάι σπούδασε με χρήματα των Ελλήνων στα καλύτερα κολέγια της Αμερικής. Φρόντισαν γι αυτό ο ΓΑΠ και ο Πάγκαλος, με τις συμβουλές του Μάκη Τριανταφυλλόπουλου που έγινε και νονός του.
Για όσους ξεχνούν εύκολα, είναι ο Οδυσσέας Τσενάι, οπού το 2003 τα ΜΜΕ τον έκαναν διάσημο για τον εάν τελικά θα έπρεπε, ο τότε, νεαρός Αλβανός να κρατήσει την Ελληνική σημαία στην παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου.Θυμίζουμε πως τότε ο Θ. Πάγκαλος έκανε λόγο για ρατσιστές και ξενόφοβους Έλληνες και ζήτησε να δοθεί Ελληνική υπηκοότητα εντός 24ωρου στο νεαρό Αλβανό.
πηγή parapona-rodou.blogspot.com
ΣΗΜΕΡΑ όλοι οι μηχανισμοί του καθεστώτος επιχειρούν να σβήσουν την ιστορία μας, να συκοφαντήσουν τις αγωνιστικές μνήμες και τις λαϊκές αντιστάσεις.
ΟΛΑ τα κόμματα, οι άθλιες και πονηρές «προοδευτικές» και «αριστερές» φωνές, τα ΜΜΕ, οι ακάθαρτες και μίσθαρνες πένες, κάθε κρατικός και παρακρατικός μηχανισμός, όλοι από κοινού και ενορχηστρωμένα θολώνουν τα νερά για να «ψαρέψουν» και να επιβάλουν την εκδοχή που τους βολεύει καθώς και τα τρομοκρατικά ιδεολογήματά τους.
Ένα από τα πιο δόλια «τρομοκρατικά» όπλα, του πλανητικού ιμπεριαλισμού, είναι ο «εθνικισμός» και «ρατσισμός».
Οι τρομολάγνοι αυτοί, λοιπόν, «επαγγελματίες» ανιεθνικιστές και αντιρατσιστές, δαιμονοποιούν τις έννοιες, αφαιρούν από αυτές κάθε ιστορικό, κοινωνικό και πολιτικό περιεχόμενο και κατασκευάζουν απλές εξισώσεις – λεκτικά σχήματα άτρωτα: Ο «εθνικισμός»= «ρατσισμός»= λυσσασμένο σκυλί= φασισμός!!!
Ο ΜΟΝΟΣ ρατσισμός που υπάρχει σήμερα στην Ελλάδα είναι εναντίον των Ελλήνων, εναντίον των ιθαγενών αυτού του τόπου, εναντίον των ποικίλων λαϊκών εκδηλώσεων διαμαρτυρίας ή εξέγερσης…
Όποιος δεν είναι επιδοτούμενος, ή μίσθαρνο όργανο του καθεστώτος και δεν έχει κομματικές και καθεστωτικές τσίμπλες στα μάτια ΔΙΑΚΡΙΝΕΙ ΑΜΕΣΩΣ το ρατσισμό εναντίον των Ελλήνων.Δυστυχως για σενα Ντινο οι Λαρισαιοι σε εχουν παρει μυρουδια και δεν προκειται να δεις Εξουσια οτι και να κανεις!!!
Διαμάντος για το κρούσμα ρατσιστικής βίας
«Το κρούσμα πρέπει να προβληματίσει καθένα ξεχωριστά αλλά, ιδιαίτερα,
κάθε υπεύθυνη πλευρά που διαμορφώνει τις κοινωνικές συντεταγμένες στην
πόλη αυτή» τονίζει ο πρόεδρος του ΤΕΕ ΚΔ Θεσσαλίας κ. Ντίνος Διαμάντος.
Συγκεκριμένα, ο Ντ. Διαμάντος επισημαίνει: «Το πρόσφατο περιστατικό
στην πόλη μας, της απρόκλητης και ομαδικής επίθεσης σε κατάστημα
ιδιοκτησίας ενός Πακιστανού από «ομάδα ανηλίκων και ενός 23άχρονου» δεν αρκεί κανείς απλά, να το καταδικάσει, διότι έτσι, θα το προσπεράσει. Αυτό άλλωστε, είναι η ελάχιστη υποχρέωση ενός δημοκρατικού πολίτη μίας τοπικής Ελληνικής κοινωνίας μίας πόλης.
Όσο έχω την τιμή και την ευθύνη να είμαι ο Πρόεδρος του ΤΕΕ/ΤΚΔΘ, ενός
καταξιωμένου ιστορικά Επιστημονικού φορέα της πόλης που, η αποστολή του
διαδραματίζεται μέσα στην κοινωνία, για την κοινωνία, αλλά, και ως
υπεύθυνος πολίτης που πρέπει να ασχολείται με τα κοινά και να μην
«ιδιωτεύει», θεωρώ ότι πρέπει να πάρω δημόσια θέση και να μην «κλείσω
τα μάτια».
Πρέπει να προβληματίσει καθένα ξεχωριστά αλλά, ιδιαίτερα, κάθε υπεύθυνη πλευρά που διαμορφώνει τις κοινωνικές συντεταγμένες στην πόλη αυτή.
Η Ελληνική παιδεία και ο Ελληνικός Πολιτισμός που διαμορφώνει
χαρακτήρες και νοοτροπία ζωής μέσα στην οικογένεια και στους χώρους
εκπαίδευσης, η Εκκλησία της αλληλεγγύης και της ανέχειας, ο Δήμος με
την αρχέγονη αποστολή του απέναντι στους πολίτες του στα ζητήματα του
Δημόσιου Ήθους και της Δημόσιας συμπεριφοράς, όλοι οι φορείς που
εκπροσωπούν πολίτες, ΟΛΟΙ εκείνοι δηλαδή, που αποτελούν την
«πνευματική ηγεσία» αυτής της πόλης, δεν μπορούν να απαρνηθούν την
ανάληψη των ευθυνών και των άμεσων πρωτοβουλιών.
Τα φαινόμενα της βίας και του ρατσισμού δεν εμφανίζονται στις κοινωνίες «για πλάκα» και, πρέπει να αντιμετωπίζονται «εξ απαλών ονύχων» για να παταχθούν έγκαιρα.
Ποια κοινωνία και ποιοι πολίτες άραγε, μπορούν να αισθανθούν
αισιόδοξοι για το μέλλον τους; Σε ποιους θεσμούς, σε ποιες αξίες, σε
ποια πρόσωπα, με ποιες συντεταγμένες ενός «οδικού χάρτη ασφαλούς
πορείας» μπορούν να στηριχτούν για το μέλλον τους;
Ποιος πολίτης μπορεί να αισθανθεί ελεύθερος, ασφαλής , να εκφραστεί και να δημιουργήσει σε μία πόλη που η βία και ο ρατσισμός, με «όποιο πρόσωπο και έκφανση» παρουσιάζεται κατά διαστήματα και, τον καθιστά «όμηρο» στο σπίτι του, στην ψυχή του, στην πόλη του;
Τι σηματοδοτεί άραγε, η επίθεση αυτή σε έναν άνθρωπο στον οποίο η
Ελληνική πολιτεία και ο Δήμος (κατά την αρμοδιότητά του) έδωσε την
άδεια παραμονής στη χώρα αλλά, και την άδεια νόμιμης λειτουργίας ενός
καταστήματος ;
Μήπως σηματοδοτεί, την «κατ’ επίφαση επίλυση» του θέματος της
λαθρομετανάστευσης; Όχι βέβαια. Οι «διακρίσεις» φυλής, χρώματος,
θρησκεύματος, γλώσσας, που ιστορικά – και αυτές τις μέρες θυμόμαστε-
οδήγησαν σε γενοκτονίες, θα οδηγήσουν και σε άλλες «ατραπούς»
κοινωνικού αποκλεισμού που, άλλοτε δειλά και άλλοτε πιο θαρρετά, τα
τελευταία χρόνια, η κοινωνία κάνει σοβαρές προσπάθειες να υπερβεί (πχ
ΑΜΕΑ) αποσοβώντας «σύγχρονους καιάδες».
Πρέπει να ανασύρουμε από τη μνήμη μας το περιστατικό με τον Τσενάι και
την Ελληνική σημαία. Σήμερα, το παιδί που «μετείχε της Ελληνικής
Παιδείας» και η «κοινωνία με την ανοχή της Πολιτείας» του αρνήθηκε τη
σημαιοφορία στην παρέλαση, είναι 28 χρονών, «αμερικανοσπουδαγμένος» και
«γαλουχημένος» πλέον στα «μεγάλα οράματα», ετοιμάζεται να αναλάβει τις
τύχες της Αλβανίας.
Πρέπει να ανασύρουμε από τη μνήμη μας το περιστατικό στην πόλη μας, με
τον αποκλεισμό από την παρέλαση ενός παιδιού με σύνδρομο Down.
Την ίδια στιγμή βέβαια που, στον αθλητισμό, διαχρονικά, δεν έχουμε
«ενοχές» και «αναστολές» σε «Ελληνοποιήσεις» ή ενοχλούμαστε όταν
επιλέγει Έλληνας την αθλητική συμμετοχή με άλλα Εθνικά χρώματα. Και
όταν δε χρειαστεί, μπροστά σε «απειλή», είτε αφαίρεσης τίτλου είτε μη
υλοποίησης αθλητικής υποδομής να «διεγείρεται και να μαζικοποιείται το
κοινό αίσθημα περί δικαίου».
Για να αντιληφθούμε επιτέλους ότι, μία συμπεριφορά κοινωνική και
πολιτική που αποστεώνει τις διαχρονικές και παγκόσμια αποδεκτές
Ελληνικές Αξίες από το σύγχρονο γίγνεσθαι, οδηγεί τη χώρα και την
κοινωνία στον αυτοαποκλεισμό και στον απομονωτισμό.
Μήπως σηματοδοτεί, την δρομολόγηση «προγραφών άνευ ορίων»
απέναντι σε κάθε «ανεπιθύμητο», σήμερα αλλοδαπό, αύριο ημεδαπό; Πρέπει
να μας τρομάζει και μόνο η διατύπωση αυτή.
Μήπως σηματοδοτεί, την χαλάρωση των δημοκρατικών αντανακλαστικών
και της ευαισθησίας απέναντι στα πανανθρώπινα δικαιώματα μίας πόλης
και μίας κοινωνίας; Ανεπίτρεπτο για μία χώρα σαν την Ελλάδα που
θεμελίωσε και κατέγραψε στον Παγκόσμιο Ιστορικό Ρου τις αρχέγονες
διαχρονικές αξίες.
Δεν μπορεί να λειτουργήσει μία πόλη και μία κοινωνία με αποδοχή, ή έστω και ανοχή «επιλεκτικής καταστρατήγησης των νόμων».
Δεν μπορεί μία πόλη και μία κοινωνία να γίνεται «μπαλάκι» στα
φαινόμενα βίας και βιαιοπραγιών και υλικών καταστροφών δημόσιας και
ιδιωτικής περιουσίας, «με ή χωρίς κουκούλες», γεγονότα δε, που «αντλούν
άλλοθι μεταξύ τους» για να αιτιολογήσουν ένα «ιδεολόγημα».
Θεωρώ ότι, η «πνευματική ηγεσία» αυτής της πόλης, όπως «θεσμικά προσδιορίζεται» ή και, «αυτοπροσδιορίζεται» με το ατομικό αποτύπωμα του ο καθένας που λογίζεται ότι «παράγει πνευματικό πλούτο», ΟΦΕΙΛΕΙ να διατυπώσει Δημόσιο Λόγο και να θέσει το ζήτημα στη διάσταση του παρόντος και του μέλλοντος.
Να αποδοκιμάσει αλλά, και να «οχυρώσει» την πόλη και την κοινωνία.
Με ένα «αξιακό κώδικα σταθερά Ελληνικού Πολιτισμού» και ένα «οδικό
χάρτη κοινωνικών συντεταγμένων προσανατολισμού προς το μέλλον». Που θα
διεγείρει τη συνείδηση των πολιτών.
Η άμεση προσυπογραφή του παρόντος ως «σχέδιο προς την ανάδυση της
πνευματικής ηγεσίας της πόλης και της κοινωνίας» (χωρίς να διεκδικεί το
παρόν την καταληκτική έκφραση αλλά, την δυναμικά συνδιαμορφούμενη
άποψη) και, η άμεση ανοικτή συνάντηση όλων των θεσμικών εκπροσώπων και
πολιτών, με πρωτοβουλία των Προέδρων φορέων της πόλης, για μία
«συντεταγμένη αντιμετώπιση της βίας και του ρατσισμού» είναι πρόταση
που απευθύνω σε όποιον αναζητά για τα παιδιά μας μία κοινωνία με
αφετηρία και κατάληξη τον Άνθρωπο».
πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου